Miranda16 Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Jeg trodde Nelly var et seriøst firma, men jeg returnerte en vare 11 mars og har ennå ikke fått beskjed de har mottatt bekreftelse på at varen er mottatt når betalingen blir utbetalt.(ja jeg tar høyde for helligdager) Jeg har korrenspondert med deg via flere mail fram og tilbake da de ikke skjønner norsk, og de har jo ikke et kundetelefonnummer, og da hadde jeg ihvertfall fått et svar på rutinene deres. Det endte med at jeg skrev en mail på engelsk, men det var like før påske, så håper på snarlig svar da.....!! Ønsker respons fra dere som har returnert varer og hvor lang tid det har tatt fra dere returnerte varen til penger var tilbakebetalt! TNX!
stan Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har returnert flere ganger. Det tar litt tid, så at ting ikke har ordnet seg enda virker sannsynlig,særlig med tanke på påskeferien. Opplevde ikke noe problem, fikk alle pengene tilbake.
drikkerbrushverdag Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Tror det tok en måned før jeg fikk pengene inn på konto. Jeg tror ikke vi hadde noe kommunikasjon i det hele tatt.
Miranda16 Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2016 Tusen takk for svar! Får ha i i magen
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Tok en gang 3 mnd før jeg fikk penger tilbake fra Nelly.com. De har elendig kundeservice og jeg bruker heller Zalando eller Boozt så langt det går. Anonymkode: c5a8a...bbc
Miranda16 Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tok en gang 3 mnd før jeg fikk penger tilbake fra Nelly.com. De har elendig kundeservice og jeg bruker heller Zalando eller Boozt så langt det går. Anonymkode: c5a8a...bbc Hvor langt tid tok det før du purret? Hva var tidsrammen fra du purret til du fikk pengene?
mittnavn Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Tok ca 3-4 uker en gang jeg returnerte varer hos nelly, så de er veldig trege.. Irriterer meg også over at de ikke har kundeservice på telefon
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Pleier ta 1-2 måneder før jeg får mail om de har mottatt min retur. Vær obs å sjekk om alle plaggene du har returnert står oppført der. Anonymkode: afde7...694
Hikka Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 Nelly har den værste kundeservicen jeg noengang har opplevd! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 36 minutter siden, Miranda16 skrev: Hvor langt tid tok det før du purret? Hva var tidsrammen fra du purret til du fikk pengene? Jeg purret flere ganger, så husker ikke helt tidsrammen. Husker bare at jeg til slutt sendte en mail og truet med forbrukerrådet, og da var pengene på konto innen én uke. Anonymkode: c5a8a...bbc
Miranda16 Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2016 (endret) I dag sendte jeg en lang DETALJERT mail på engelsk, da de ikke skjønner norsk. Der krevde jeg skriftlig dokumentasjon(mail med vedlegg) om registrering og retur fra de som registrering og håndterer tilbakebetalingen inkludert dato for overføring til min konto. Responsen jeg fikk var kun datoen de påståelig har overført tilbakebetalingen og at jeg kunne forvente at pengene på min konto innen 5 virkedager. Skulle gjerne ha sagt at det ikke var noe bombe. Dritt firma! Endret 29. mars 2016 av Miranda16
Miranda16 Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2016 Tror det har vært lurt å purre, penger på konto idag!
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #13 Skrevet 23. april 2016 Jeg har handlet mye hos Nelly og har også returnert en del ganger. Retur har alltid blitt registrert og penger refundert uten problemer eller at jeg har måttet purre. Det har nok tatt litt tid noen ganger, men aldri så mye at jeg har sett meg nødt til å purre. Så jeg er fornøyd Anonymkode: 56126...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå