AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Del Skrevet 28. mars 2016 Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, men det går kanskje under historie... Jeg er hobby-forfatter og er med i en uoffisiell skrivekonkurranse, bare for morro skyld:) Jeg skal ha med en danse-scene i min historie, men fant ut at det var helt håpløst å prøve å skildre noe jeg ikke helt vet hvordan ser ut For jeg tenker ikke nattklubb-dansing(og det er vel så langt mine dansekunnskaper rekker ), men en eller annen form for pardans, altså litt mer tradisjonelt. Det kan ikke være sexy dans a la tango, den må være litt mer "classy,"(eller noe som kan passere som det) men ikke sakte dans. Jeg trenger ikke ta hensyn til tidsepoker eller noe slikt da dette er fri fantasi og jeg egentlig bare trenger noe å hente inspirasjon fra:) Er det noen som kan litt om dans som har forslag til meg? Jeg aner ikke hva jeg skal søke etter, finner jo alltids videoer på nettet om jeg vet litt mer hva jeg leter etter:P Anonymkode: d1a5c...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 28. mars 2016 #2 Del Skrevet 28. mars 2016 Her er noen av mine favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Del Skrevet 28. mars 2016 Oh, takk for forslag:) Paso doble'n tror jeg kanskje var nærmest det jeg tenkte på men er fremdeles litt for sexy. Men det har vel kanskje noe å gjøre med koreografien også å gjøre? Kan se om jeg finner flere:) Men kom gjerne med flere forslag! Anonymkode: d1a5c...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå