Gå til innhold

Innbrudd hjemme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Natt til lørdag hadde jeg innbrudd hjemme, de frekke tyvene stjal verdisaker for nærmere 70.000 kroner. Bla.a smykker og bunadssølv med stor sentimental verdi da jeg har arvet det av min bestemor. Jeg er så lei meg og sint at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Var selv på påskeferie da innbruddet skjedde, men nå tørr jeg rett og slett ikke å være hjemme så bor hos min søster enn så lenge. Det skumle er at tyvene selv har låst seg inn med en nøkkel som kun mine nærmeste vet hvor er (godt gjemt i en sko bak en benk inne i boden vår), så enten er det noen jeg kjenner, eller så har tyvene virkelig gått inn for å finne nøkkelen noe som skremmer meg enda mer..

Anonymkode: e07b7...811

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å gjemme nøkler i sko er jo ikke akkurat nytt. 

Anonymkode: 2d4c4...178

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å gjemme nøkler i sko er jo ikke akkurat nytt. 

Anonymkode: 2d4c4...178

Nå skal de sies at jeg bor på et lite sted, "bygda" om du vil, hvor det aldri har vert nødvendig å låse døren, da det "aldri" skjer slikt her. Trodde jeg da. Jeg lærte på den harde måten. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal de sies at jeg bor på et lite sted, "bygda" om du vil, hvor det aldri har vert nødvendig å låse døren, da det "aldri" skjer slikt her. Trodde jeg da. Jeg lærte på den harde måten. 

Og hva sier forsikringsselskapet når du lar nøklene ligge tilgjengelig for gud ogmhvermannssen? Avkorting eller ingen forsikringsdekning?

Anonymkode: 253fe...c22

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva sier forsikringsselskapet når du lar nøklene ligge tilgjengelig for gud ogmhvermannssen? Avkorting eller ingen forsikringsdekning?

Anonymkode: 253fe...c22

Hadde det skadet å visst litt omtanke? Jeg skriver at jeg har det vanskelig, trenger ikkje om å strø salt i sårene fordi om. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har også nøkkel gjemt på ett lurt sted ute, just in case, men vi hadde også skrudd på alarmen i tillegg. 

Du har ikke hatt innbrudd hos deg, men gitt en gratispakke til tyven. 

Anonymkode: 401e3...8d9

AnonymBruker
Skrevet

Uff, så utrolig leit. Dette var jo et stort ran, både pengemessig og den sentimentale verdien. Jeg forstår godt at du er irritert og lei deg. Jeg hadde nok følt akkurat det samme. :hug:

Anonymkode: c9eb8...3e9

Skrevet

Så fælt og tenke på at noen har vært inni huset og rotet rundt og stjelt ting. Skremmende at slik skjer :/ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...