Gå til innhold

Hundetrenere?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en hund med et par atferdsproblemer: nettopp det at hun ikke går overens med barn (vært en hendelse med et barn som ikke var spesielt bra når hu var ca 1 år gammel). Hun går fint overens med barn 6 år og oppover, men med en gang de begynner å hyle løpe så blir hu nervøs, hopper og glefser til de. Knurrer også noen ganger om de løper forbi.

Så lurte derfor på om noen vet om noen hundetrener som behandler slike atferdsproblemer? Gjerne østfold, vestfold og Oslo området :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant flere da jeg googlet det, men har ikke noen anbefalinger. Men jeg vet at det er flere! Og noen av de kan reise til deg også, hvis de befinner seg i en annen by :) jeg googlet etter noen i Oslo. Så prøv det og se om du finner. Fant minst tre som kunne reise rundt. 

Skrevet

Vegard Nordby - anbefales

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Gå for Guds skyld ikke til Oslo Hundeskole..

Anonymkode: 41aaa...91e

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå for Guds skyld ikke til Oslo Hundeskole..

Hvorfor ikke? Ikke hørt så alt for mye dritt om dem.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Kårky skrev:

Hvorfor ikke? Ikke hørt så alt for mye dritt om dem.

Jeg har vært hos flere ulike avdelinger og opplever hummer og kanari. Noen gode trenere, noen som ser ut som om de ikke har noen bakgrunn. Ikke har de kustus på egne bikkjer engang

En av instruktørene skrøt av norgesmesterskap som viste seg å være løgn, en annen var voldelig mot egen hund. Altså, her slipper alle gjennom nåløyet

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...