AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Del Skrevet 28. mars 2016 Hei! Nå er det snart 2 måneder siden jeg fjernet mandlene, og jeg er ennå ikke blitt frisk. Var sengeliggende flere uker etter jeg fjernet dem, ble utrolig syk og trodde jeg aldri skulle komme meg igjen. Begynte å spise etter nesten tre uker, og har gjort det siden. Er ikke spesielt vondt å spise nå, men halsen er sår og hoven. Den er veldig sår om morgenen, og det gjør utrolig vondt å hoste og å gjespe. Er det noen som har opplevd noe lignende? Stod i brevet mitt fra sykehuset at jeg burde være normal i halsen etter to uker. Det er jeg ikke etter nesten to måneder. Burde jeg da reise til legen så han kan titte på det? Takk for svar Anonymkode: f89b7...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Del Skrevet 28. mars 2016 Ja, du burde gå til legen! Mulig det er helt normalt, men ville sjekket opp i det. Anonymkode: d7007...a61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Del Skrevet 28. mars 2016 Nei her burde du bestille time hos legen. Røyker du eller har diabetes? Tenker at sårene dine kanskje gror litt seinere da. Har du prøvd å kikke i speilet om hinnene der mandlene var har lukket seg? Kanskje de tok litt mye på deg? Jeg har også fjernet mandlene og hadde ikke særlig vondt før det hadde gått en uke etter operasjon og "skorpene" falt av. Var nesten helt bra etter to uker så det du beskriver høres ikke helt normalt ut TS. Anonymkode: 5845f...232 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #4 Del Skrevet 4. april 2016 Dro til legen og det var ikke helt normalt - så takk for svar Anonymkode: f89b7...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå