AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Jeg koblet hdmi-kabelen til dataen. Etterpå skulle jeg plugge den tilbake i dekoderen, men det kommer opp at det er ''svakt eller intet signal'', ''kontrollere antennetilkoblingen''. Det ser ut som den er halvveis plugget inni, men den skal vel ikke gå helt inni slik som vanlige ladere. Tør ikke prøve hardere i frykt for å ødelegge hele. Har prøvd å plugge den ut og inn flere ganger og skru alt av og på. Jeg klarer ikke plugge den i dataen lengre, eller den går hvertfall ikke på tv'en. Den har vært ødelagt før og jeg tror den blir veldig fort ødelagt, selvom jeg behandlet den veldig varsomt. Litt rart dersom den har blitt knekt inni eller noe for jeg har vært superforsiktig. Nå står det som sagt bare: Svakt eller intet signal - kontroller antennekabeltilkoblingen. Anonymkode: e5d99...45c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Det er temmelig sikkert at kabelen er ødelagt. Muligens har en av kontaktene blitt bøyd. Anonymkode: 35e73...1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå