AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Inspirert av tråden om kvinner og stor bil lurer jeg på hva menn synes om kvinner som tar oppkjøring og kjører lastebil. Er disse også dårlige til å kjøre stor bil? Eller har dere fordommer mot dem og tenker de ikke kan håndtere det? Anonymkode: 745db...daa
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Jeg kjenner ei som kjører tømmerbil. Tøffeste dama jeg vet om. Jeg er mann og bøyer meg i støvet av beundring over henne. Jeg hadde nok vært litt betenkt over å kjøre et 22 m langt vogntog som veier over 60 tonn på smale skogsveier på vinterføre. Men hun tenker ikke to ganger engang før hun gir seg avgårde. Anonymkode: c854c...d3b 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Kvinner har generelt dårligere rom forståelse. Denne svakheten blir ikke borte av at man tar lappen på et tungt kjøretøy... Anonymkode: 527c0...384
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner har generelt dårligere rom forståelse. Denne svakheten blir ikke borte av at man tar lappen på et tungt kjøretøy... Anonymkode: 527c0...384 Om romforståelsen er helt elendig så får man vel ikke lappen på et tungt kjøretøy. Anonymkode: b2134...518 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner har generelt dårligere rom forståelse. Denne svakheten blir ikke borte av at man tar lappen på et tungt kjøretøy... Anonymkode: 527c0...384 Som gruppe ja, men det betyr selvsagt ikke at alle kvinner har dårligere romforståelse enn menn. Anonymkode: 2433b...334 4
Gjest Bond Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Tråden ryddet for personangrep. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om romforståelsen er helt elendig så får man vel ikke lappen på et tungt kjøretøy. Anonymkode: b2134...518 Hvorfor tror du det? Det finnes da plenty av folk som oppfører seg idiotisk i trafikken eller er elendige til å kjøre, men som likevel har lappen... Anonymkode: 527c0...384
Gorgonzola Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner ei som kjører tømmerbil. Tøffeste dama jeg vet om. 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner har generelt dårligere rom forståelse. Denne svakheten blir ikke borte av at man tar lappen på et tungt kjøretøy... 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som gruppe ja, men det betyr selvsagt ikke at alle kvinner har dårligere romforståelse enn menn. Korrekt og helt enig. Det illustrerer egentlig alt tøys og tull rundt den såkalte likestillingsdebatten. Det som er viktig er at vi har/får like muligheter. Som betyr at de jentene som gjerne vil kjøre lastebil, bli snekkere, bilmekanikere, jagerflyvere, styreledere eller hva det enn måtte være gis muligheten. Det mange ofte glemmer er at det er ikke automatisk sånn at "gis muligheten" = "får jobben". Noe kvoteringshelvete i dette landet forsøker å gjøre noe med.
Noorgie Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 Kan ikke skjønne at kvinner ikke skulle kjøre lastebil/storbil, gitt at de har interesse for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå