Willaa Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Lurer litt på om dette er normalt. Jeg er i ett forhold hvor han har 2 jenter fra før, hun på snart 17 klenger myyyyye på far. Vil ligge i armkroken til far i sofaen så ofte hun kan. Står å klenger på far og tar armene hans rundt seg både innenfor husets vegger og ute blandt folk for å kose. Hun skal være med på alt vi gjør istedet for å være ute med venner. Ligger med hodet i fanget hans, koser på armen hans osv osv. Hun har ei kjellerstue og egen soverom men, sitter oppå oss når hun er her 24/7. Hun er her nesten 50%. Jeg synes hun er ei flott jente. Men, synes dette er litt kleint, da det ikke er bare jeg som har lagt merke til dette og synes det er litt spesielt. Far er ikke slik andre veien til henne, men lar henne få gjøre sånn. Jeg Har ingen barn selv, så jeg vet ikke om dette er normal oppførsel til ei på snart 17? Hun andre jenta er ikke sånn. Hun på snart 17 krever mye oppmerksomhet fra alle i alle situasjoner. Jeg synes dette til tider er slitsomt da jeg synes å huske at da jeg selv var på den alderen så trakk jeg meg litt unna foreldre og prioriterte venner. Noen synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Kanskje hun markerer eierskap når du er til stede? Anonymkode: 73f03...74c 20
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Er det ikke litt koselig at døtrene er glad i faren da? Anonymkode: 104bd...b38 8
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun markerer eierskap når du er til stede? Anonymkode: 73f03...74c Det trenger hun jo ikke, for det er uansett sterkest. Anonymkode: ca9b6...1c8 5
Willaa Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2016 Jeg vet at hun er sånn når jeg ikke er tilstedet også, men det kan jo selvsagt være det også. Selvfølgelig er det koselig at det har et fint forhold Men, det er så myyyye klenging, kyss, klapp og klem 24/7 at folk reagerer på det. Så lurer jo bare på om det er normalt at 17 år gamle jenter er så tett fysisk med sin far?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Hun er tydelig sjalu. Anonymkode: de03e...2d5 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det trenger hun jo ikke, for det er uansett sterkest. Nå er det jo ikke sikkert at jenta skjønner dette. Anonymkode: 73f03...74c 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, Willaa skrev: Så lurer jo bare på om det er normalt at 17 år gamle jenter er så tett fysisk med sin far? Noen er det. Det finnes ingen fasit. Anonymkode: 73f03...74c 7
Willaa Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hun er tydelig sjalu. Anonymkode: de03e...2d5 Hun er sånn når jeg ikke er tilstedet også har jeg hørt.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 Jeg ble også klengete på faren min etter depresjon Det kan hende det ligger mer bak! Anonymkode: ae1be...cdd 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 Mine foreldre er også skilt, men denne markeringen sluttet jeg med leeenge før jeg ble 17. Det er bare kleint det hun driver med. Har hun ikke venner å være sammen med? I den alderen var jeg nesten ikke hjemme en gang. Anonymkode: 4ae1d...b8d 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Dette kan vel ikke sies å være helt normalt, nei. De fleste slutter med den typen intens fysisk kontakt med foreldrene når de kommer i puberteten. Jeg har gutter selv og de er kosete av seg i den forstand at de kan gi meg en klem og legge armen rundt meg i noen minutter når vi sitter i sofaen, men den typen klenging som ts beskriver her sluttet de med da de var i ti-elleveårsalderen. Det er fint at barn å foreldre kan kose ha fysisk kontankt, men når man ikke kan sitte i samme sofa uten at store barn skal sitte oppå foreldrene, da blir det for mye. Anonymkode: 0c9b9...6d3 15
Willaa Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #13 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine foreldre er også skilt, men denne markeringen sluttet jeg med leeenge før jeg ble 17. Det er bare kleint det hun driver med. Har hun ikke venner å være sammen med? I den alderen var jeg nesten ikke hjemme en gang. Anonymkode: 4ae1d...b8d Det er det jeg mener jeg også, skulle tro man ikke hadde et slikt behov i en alder av 17. Det var litt bedre en kort periode hun hadde kjæreste i fjor.
Kristiansand123 Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 (endret) Hun ser nok på deg som en konkurrent og vil nok forsikre seg om at hun fortsatt er pappas nr 1. La henne holde på! Endret 28. mars 2016 av Kristiansand123 3
Willaa Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #16 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, Kristiansand123 skrev: Hun ser nok på deg som en konkurrent og vil nok forsikre seg om at hun fortsatt er pappas nr 1. Det kan være. Men, hun var slik selv før min tid da far var singel har jeg hørt igjen. Hun er også slik når jeg ikke er tilstedet får jeg høre. Så tror ikke det handler så mye om det, men man vet jo aldri
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #17 Skrevet 28. mars 2016 jeg synes dette er noe dere faktisk burde å undersøke, da det er meget uvanlig oppørsel fra en 17 åring, kanskje hun er derprimert. seksult misbrukt osv, Enn å fokusere på at det er klein og flaut og slitsomt. Dette høres ut som en jente som trenger hjelp, det ligger alltid noe bak en oppførsel. Anonymkode: 8c427...4e7 14
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #18 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: jeg synes dette er noe dere faktisk burde å undersøke, da det er meget uvanlig oppørsel fra en 17 åring, kanskje hun er derprimert. seksult misbrukt osv, Enn å fokusere på at det er klein og flaut og slitsomt. Dette høres ut som en jente som trenger hjelp, det ligger alltid noe bak en oppførsel. Anonymkode: 8c427...4e7 "slik Anonymkode: 8c427...4e7
Kristiansand123 Skrevet 28. mars 2016 #19 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, Willaa skrev: Det kan være. Men, hun var slik selv før min tid da far var singel har jeg hørt igjen. Hun er også slik når jeg ikke er tilstedet får jeg høre. Så tror ikke det handler så mye om det, men man vet jo aldri Åja, ja men da trekker jeg tilbake kommentaren min. 1
Gjest Klaveret Skrevet 28. mars 2016 #20 Skrevet 28. mars 2016 Jeg vet ikke om det er normalt eller ikke, men jeg er bra sikker på at det ikke vil være lurt om akkurat DU sa noe om dette.Det vil fort bli tolket negativt for deg. Forhåpentligvis er det ei normal jente som er glad i faren sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå