visp Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har noen gulvlister jeg må fjerne (midlertidig) mot en gipsvegg og lurer på hvilket verktøy som egner seg best for å løsne det uten å lage sår i veggen. Noen som vet?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Kubein med ei treplate eller liknande mot veggen mår du bøyer kubeinet
visp Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2016 14 minutter siden, Stjerner og planeter skrev: Kubein med ei treplate eller liknande mot veggen mår du bøyer kubeinet Ja, det var det jeg hadde lest meg fram til men fikk det ikke til å stemme at det brekkjernet jeg har skulle kunne få plass i den smale sprekken men da får jeg gå ut og kjøpe et med smalere endestykke (regner med at det må finnes). Tusen takk for svar
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 17 minutter siden, visp skrev: Ja, det var det jeg hadde lest meg fram til men fikk det ikke til å stemme at det brekkjernet jeg har skulle kunne få plass i den smale sprekken men da får jeg gå ut og kjøpe et med smalere endestykke (regner med at det må finnes). Tusen takk for svar Prøv å få dratt ut et hjørne med en flat skrutrekker, få inn hammeren og så kubeinet Anonymkode: 71531...80e
visp Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å få dratt ut et hjørne med en flat skrutrekker, få inn hammeren og så kubeinet Anonymkode: 71531...80e Ja, det var lurt- skal prøve på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå