visp Skrevet 28. mars 2016 #1 Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg har noen gulvlister jeg må fjerne (midlertidig) mot en gipsvegg og lurer på hvilket verktøy som egner seg best for å løsne det uten å lage sår i veggen. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. mars 2016 #2 Del Skrevet 28. mars 2016 Kubein med ei treplate eller liknande mot veggen mår du bøyer kubeinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mars 2016 14 minutter siden, Stjerner og planeter skrev: Kubein med ei treplate eller liknande mot veggen mår du bøyer kubeinet Ja, det var det jeg hadde lest meg fram til men fikk det ikke til å stemme at det brekkjernet jeg har skulle kunne få plass i den smale sprekken men da får jeg gå ut og kjøpe et med smalere endestykke (regner med at det må finnes). Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Del Skrevet 28. mars 2016 17 minutter siden, visp skrev: Ja, det var det jeg hadde lest meg fram til men fikk det ikke til å stemme at det brekkjernet jeg har skulle kunne få plass i den smale sprekken men da får jeg gå ut og kjøpe et med smalere endestykke (regner med at det må finnes). Tusen takk for svar Prøv å få dratt ut et hjørne med en flat skrutrekker, få inn hammeren og så kubeinet Anonymkode: 71531...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å få dratt ut et hjørne med en flat skrutrekker, få inn hammeren og så kubeinet Anonymkode: 71531...80e Ja, det var lurt- skal prøve på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå