AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Det er en jeg har likt i flere år nå som jeg ikke greier å bli ferdig med. Vi treffes ofte, noe jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg vil gjerne komme over han, men føler jeg har prøvd alt. Har tenkt på at det kanskje kan hjelpe å treffe andre, men at det blir litt feil når jeg fortsatt liker han. Hadde jeg bare tenkt at han var kjekk hadde det vært greit, men siden jeg liker han så mye syns jeg det blir feil. Jeg kan jo ikke akkurat si det heller hvis jeg treffer noen... Vil også gjerne høre om andre ting jeg kan gjøre for å komme over han Anonymkode: d5619...d91
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Ja! Funker for meg Er på god vei over han jeg likte bedre enn jeg har likt noen andre, mye fordi jeg har begynt å henge med en ny. Var på fest med begge på lørdag faktisk. Snakker endelig naturlig og greit med han første nå Kommer jo til å treffe han framover, så bra vi kan ha naturlige samtaler. Anonymkode: 43a30...94c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Er dette en i omgangskretsen din/på jobb siden du ikke kan gjøre noe med det? Og han er kanskje opptatt? I såfall må du minimere kontakt så godt det lar seg gjøre, og ikke tenke at han er den perfekte mann og det eneste du mangler i livet ditt. Jeg tror det er en god idé å treffe andre, absolutt! Prøv å legg han vekk når du er i sosiale settinger, og åpne blikket opp for andre. Lykke til! Anonymkode: 76143...073
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Det er på jobben, vet ikke hvorfor jeg ikke ville nevne det. Han ble singel for 1år siden, etter det ble det enda verre. Dere syns altså det er greit å prøve å finne noe nytt selv om jeg er opphengt i han? Takk for svar begge to☺️ Anonymkode: d5619...d91
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er på jobben, vet ikke hvorfor jeg ikke ville nevne det. Han ble singel for 1år siden, etter det ble det enda verre. Dere syns altså det er greit å prøve å finne noe nytt selv om jeg er opphengt i han? Takk for svar begge to☺️ Anonymkode: d5619...d91 Jeg synes i hvert fall det. At nr. 2 dukket opp har på en måte vært "redningen" for meg. Likte han andre i over 2 1/2år... Anonymkode: 43a30...94c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Så bra, vet hvor kjipt det er😕 Jeg har likt han i fire år🙄 Anonymkode: d5619...d91
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er på jobben, vet ikke hvorfor jeg ikke ville nevne det. Han ble singel for 1år siden, etter det ble det enda verre. Dere syns altså det er greit å prøve å finne noe nytt selv om jeg er opphengt i han? Takk for svar begge to☺️ Anonymkode: d5619...d91 Tja, aller først ville jeg kanskje utelukket enhver mulighet for at det kan bli dere? Hvis ikke tror jeg ikke jeg hadde klart å gå videre. Kan det være mulig han er interessert i deg? Mener ikke å gi deg håp, for når man er opphengt i noen man egentlig ikke kan få er det håp ens største fiende. Det er det som gjør at man ikke kommer seg videre. Så hvis du ikke kan få han må håpet om det elimineres. Men på veien kan en ny person absolutt hjelpe, det tror jeg. Anonymkode: 76143...073
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tja, aller først ville jeg kanskje utelukket enhver mulighet for at det kan bli dere? Hvis ikke tror jeg ikke jeg hadde klart å gå videre. Kan det være mulig han er interessert i deg? Mener ikke å gi deg håp, for når man er opphengt i noen man egentlig ikke kan få er det håp ens største fiende. Det er det som gjør at man ikke kommer seg videre. Så hvis du ikke kan få han må håpet om det elimineres. Men på veien kan en ny person absolutt hjelpe, det tror jeg. Anonymkode: 76143...073 Jeg får kanskje prøve å få et svar. Det virker litt som han flørter noen ganger, men det kan jo bare være jeg som fantaserer.... Anonymkode: d5619...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå