AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Jeg og kjæresten er på boligjakt (leie) og nåværende utleier har vært vanskelig mot oss og vi vil ikke bruke utleieren som referanse. Vi har en referanse fra et tidligere leieforhold. Spørsmålet er hvordan kommer man seg unna dette...? V må flytte ut veldig snart og begynner å bli desperat, så vil ikke ødelegge noe ved å si noe galt. Anonymkode: 5c01f...efa
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Hæ? Jeg har aldri oppgitt noen leiereferanse noen gang og jeg har leid flere leiligheter og opp mot et titalls hybler. Anonymkode: ae6b2...515
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Dere er vel registrert med mobil på adressen dere nå bor på? Da er det jo enkelt å finne ut hvem dere leier hos. Ellers vi det jo virke litt rart..... Anonymkode: e7f14...14a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er vel registrert med mobil på adressen dere nå bor på? Da er det jo enkelt å finne ut hvem dere leier hos. Ellers vi det jo virke litt rart..... Anonymkode: e7f14...14a Spørsmålet mitt er hvilken forklaring jeg kan gi på dette her. Jeg vet at hun kan finne ut hvor vi bor, men hvordan skal vi klare å forklare at vi kun ønsker å oppgi vår forrige utleier... Anonymkode: 5c01f...efa
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Jeg har aldri oppgitt noen leiereferanse noen gang og jeg har leid flere leiligheter og opp mot et titalls hybler. Anonymkode: ae6b2...515 Da har du vært heldig... Anonymkode: 5c01f...efa
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da har du vært heldig... Nei. Det er helt normalt åf å leid uten å oppgi en referanse. Styr unna private utleiere som krever dette, det er gjerne de som kan lovverket dårligst. Anonymkode: ae6b2...515 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Den 28 March 2016 at 19.14, AnonymBruker skrev: Nei. Det er helt normalt åf å leid uten å oppgi en referanse. Styr unna private utleiere som krever dette, det er gjerne de som kan lovverket dårligst. Anonymkode: ae6b2...515 Det kommer sikkert an på hvor man bor. Har en anelse om at by folk er mer skeptiske...Vi får bare oppgi en eldre referanse. Anonymkode: 5c01f...efa
GammelKaktus Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har heller aldri hatt behov for noe referanse fra gamle utleiere. Ikke at det hadde vært noe problem, men det er aldri noe som er blitt etterspurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå