Smiley Skrevet 21. oktober 2004 #1 Skrevet 21. oktober 2004 Ja nå er det gjort!!!!! Jeg har avlyst bryllupet, og han har flyttet ut. Det var egentlig veldig deilig, for jeg har vel egentlig gått rundt å trodd at vi hadde et forholdsvis bra forhold, men nå vet jeg at det bare var tull..... Man skal være lykkelig i et forhold. Og det er alfa Omega.... Men lykke til alle dere andre. Tror nok at dere alle er mye lykkeligere enn jeg har vert de siste 2 årene, så stå på.....
rutti Skrevet 21. oktober 2004 #2 Skrevet 21. oktober 2004 Så trist da;( Når skulle dere gifte dere? hVa har skjedd? Trodde du var så lykkelig jeg...
Smiley Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2004 Vi skulle gifte oss 13 august 2005. For å svare på spørsmålet ditt ang lykke, kan jeg bare si det at jeg trodde at jeg var lykkelig, men det var jeg IKKE. Tror at frieriet egentlig var for å gjøre ham mer sikker på hvor han hadde meg, og ikke for at han var såååååå inderlig lykkelig og derfor ville gifte seg... Han var VELDIG sjalu, og det gjorde at jeg måtte forandre meg som person. Dette går ikke i lengden. Man prøver å nerme seg partneren, men man kan ikke forandre personlighet. Jeg er veldig glad i ham som en venn, og håper at vi begge kan bli riktig lykkelige en dag, sammen med en partner som er mer lik en selv....
ivanka Skrevet 21. oktober 2004 #4 Skrevet 21. oktober 2004 godt du har innsett dette nå heller enn senere da. tross alt.
Xina Skrevet 21. oktober 2004 #5 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg vil bare ønske deg lykke til videre jeg
Smiley Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2004 Ja det er jo tross alt bedre føre var enn etter snar.... Det hadde vert synd å ha et bryllup, flyttet til nytt hus og fått et barn eller to før man innser at det var feil.... Takk til dere begge for gode ord...
Vendelin Skrevet 21. oktober 2004 #7 Skrevet 21. oktober 2004 :trøste: huffda, triste greier. Valget ditt høres veloverveid og fornuftig ut så jeg vil ønske deg lykke til i fremtiden. Som du sier selv. bedre å være føre var..
Martha Stewart Skrevet 21. oktober 2004 #9 Skrevet 21. oktober 2004 Han var VELDIG sjalu, og det gjorde at jeg måtte forandre meg som person. Dette går ikke i lengden. Man prøver å nerme seg partneren, men man kan ikke forandre personlighet. Jeg er veldig glad i ham som en venn, og håper at vi begge kan bli riktig lykkelige en dag, sammen med en partner som er mer lik en selv.... Det er alltid trist når en drøm blir knust, uansett om det var til det beste på lang sikt. Men du høres ut som en veldig fornuftig person som innser at dere to ikke ville blitt lykkelig. Jeg har selv opplevd brudd med han jeg en gang trodde var den store kjærligheten, som jeg skulle gifte meg med og få barn med. Selv om det var fryktelig vondt akkurat da det tok slutt, innser jeg nå at vi begge ville gjort hverandre ulykkelige pga grunnleggende ulik innstilling til hva som er viktig i tilværelsen... Fortsett med å ikke slå deg til ro med det nest beste her i livet - da ordner det seg til slutt!
nat26 Skrevet 22. oktober 2004 #10 Skrevet 22. oktober 2004 Det hadde vert synd å ha et bryllup, flyttet til nytt hus og fått et barn eller to før man innser at det var feil.. Kunne ikke vært mer enig.Det er bra du innså det nå synes jeg.Du får ha lykke til,lykken smiler til deg fortere enn du aner
Bokalven Skrevet 22. oktober 2004 #11 Skrevet 22. oktober 2004 Det var trist. Men, jeg forstår deg. Masse lykke til videre, og så håper jeg du finner en som kan godta deg for den du er!
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2004 #12 Skrevet 22. oktober 2004 Trist, men samtidig godt at du/dere innser dette før bryllupet. Gir deg en på veien videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå