Gå til innhold

P- Plaster!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja nå har det seg slik at jeg trenger prevansjon igjen, og hadde p- piller sist.

Har lurt litt på p-plaster, men mener at jeg har hørt en del ikke så bra om dette.

Noen som har erfaring, og som vet om nettsider der man kan søke på dette preparatet?

Hadde p-sprøyte for noen år siden, men det førte med seg en del vektøkning, og det er IKKE ønskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

p-ring synes jeg er et fint alternativ. mye lavere hormondose enn i piller.

tør ikke satse på plaster, har så følsom hud, får sikkert utslett. og det ser jo ikke så lekkert ut heller.

Skrevet

Hjelp meg her....

P-ring - hva er det?????

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker p-plaster og er veldig fornøyd med det. Det henger nå der en uke, og jeg tenker ikke på det. Ellers er jeg tilfreds med at hormonnivået er lavere en p-piller som jeg brukte før, ikke vits i å overdrive!

Bare spør om det er noe du lurer på!

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg bruker plasteret og er veldig fornøyd med det. Har prøvd p-ringen og, den var helt grei, bortsett fra at den var veldig i veien under sex.

Og da er jo vitsen borte.

Har plasteret på armen, og det sitter som limt hele uka.

Var fryktelig kvalm og søtsugen den første måneden, men det gikk seg til. Puppene har vokst og, uten at jeg har lagt på meg.

Jeg holdt på å si bare spør hvis du lurer på noe annet, men jeg er ikke så ofte på nett for tiden, så det kan gå en uke eller to før du får svar, så da er det kanskje ikke vits.

Skrevet

Jeg har holdt på med plasteret en måned nå, og er fornøyd. Jeg er i svømmehallen en gang i uken, og det løsner ikke. Jeg får ikke utslett eller merker der plasteret har sittet. Noen klør visstnok der det sitter, det er heller ikke noe jeg har vært plaget med. Men det er jo uansett lurt og bare kjøpe for 3 måneder når du ev. begynner, så slipper du å sitte igjen med en masse dersom du ikke vil fortsette med plasteret.

Skrevet

Jeg har brukt p-ring et drøyt år og er veldig fornøyd med det. Trenger ikke tenke på prevensjon i 3 uker - da tar man ut ringen og er uten i én uke før man setter inn en ny for nye 3 uker osv. Har hørt en del skumle ting om p-plasteret; det var visst flere dødsfall blant jenter i USA og nå er det satt opp på en sånn medisinsk overvåkningsliste. Høres skummelt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...