Gå til innhold

Hva er det beste mot tette sluker/rør? Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dusjen er helt tett! Må kjøpe noe når det åpner i morgen! Fungerer plumbo? Eller er det noe bedre? Er helt grønn!

Anonymkode: b05b5...b5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start med å rense sluket i dusjen du.

Opp med risten, ta ut den 'koppen' som sitter nedi røret. Fjern løse hår og såperester (greit med gummihansker nå), og grav godt ned i røret i gulvet. Trekk opp det du får tak i av hår og gørr.

Renner vannet ned nå? 

Det som tidligere het Mudin (husker dessverre ikke det nye navnet) er det de fleste rørleggere anbefaler fremfor Plumbo, - men: Dersom det fremdeles er potte tett etter at sluket er renset så ringer du rørlegger.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mis(s)Understood skrev:

Start med å rense sluket i dusjen du.

Opp med risten, ta ut den 'koppen' som sitter nedi røret. Fjern løse hår og såperester (greit med gummihansker nå), og grav godt ned i røret i gulvet. Trekk opp det du får tak i av hår og gørr.

Renner vannet ned nå? 

Det som tidligere het Mudin (husker dessverre ikke det nye navnet) er det de fleste rørleggere anbefaler fremfor Plumbo, - men: Dersom det fremdeles er potte tett etter at sluket er renset så ringer du rørlegger.

Jeg hadde ikke spørt her hadde jeg ikke renset sluker først... Jesus 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Jif Avløpsåpner. Synes det fungerer veldig bra.

Anonymkode: d223b...f45

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke spørt her hadde jeg ikke renset sluker først... Jesus 

Ja, det forstod vi jo selvsagt basert på det lettere hysteriske hovedinnlegget.

Trenger ikke få noe hjelp av meg forstår du, - du må dessverre finne ut av ting selv når du er så hyggelig mot dem som prøvde å hjelpe deg.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dusjen er helt tett! Må kjøpe noe når det åpner i morgen! Fungerer plumbo? Eller er det noe bedre? Er helt grønn!

Lykke til i morgen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...