AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Dusjen er helt tett! Må kjøpe noe når det åpner i morgen! Fungerer plumbo? Eller er det noe bedre? Er helt grønn! Anonymkode: b05b5...b5d
Mis(s)Understood Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Start med å rense sluket i dusjen du. Opp med risten, ta ut den 'koppen' som sitter nedi røret. Fjern løse hår og såperester (greit med gummihansker nå), og grav godt ned i røret i gulvet. Trekk opp det du får tak i av hår og gørr. Renner vannet ned nå? Det som tidligere het Mudin (husker dessverre ikke det nye navnet) er det de fleste rørleggere anbefaler fremfor Plumbo, - men: Dersom det fremdeles er potte tett etter at sluket er renset så ringer du rørlegger.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 1 time siden, Mis(s)Understood skrev: Start med å rense sluket i dusjen du. Opp med risten, ta ut den 'koppen' som sitter nedi røret. Fjern løse hår og såperester (greit med gummihansker nå), og grav godt ned i røret i gulvet. Trekk opp det du får tak i av hår og gørr. Renner vannet ned nå? Det som tidligere het Mudin (husker dessverre ikke det nye navnet) er det de fleste rørleggere anbefaler fremfor Plumbo, - men: Dersom det fremdeles er potte tett etter at sluket er renset så ringer du rørlegger. Jeg hadde ikke spørt her hadde jeg ikke renset sluker først... Jesus Anonymkode: b05b5...b5d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Jeg bruker Jif Avløpsåpner. Synes det fungerer veldig bra. Anonymkode: d223b...f45
Mis(s)Understood Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke spørt her hadde jeg ikke renset sluker først... Jesus Anonymkode: b05b5...b5d Ja, det forstod vi jo selvsagt basert på det lettere hysteriske hovedinnlegget. Trenger ikke få noe hjelp av meg forstår du, - du må dessverre finne ut av ting selv når du er så hyggelig mot dem som prøvde å hjelpe deg. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dusjen er helt tett! Må kjøpe noe når det åpner i morgen! Fungerer plumbo? Eller er det noe bedre? Er helt grønn! Anonymkode: b05b5...b5d Lykke til i morgen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå