AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Del Skrevet 28. mars 2016 Er bankene stengt idag? Altså, ingen overføringer? Jeg sendte inn meldekort til NAV på Lørdag, da får jeg utbetaling på Mandag (idag), rundt 4. Men enda ikke fått noe inn på konto. Står at den er ferdig behandlet og slikt på sidene til NAV. Er det ingen bank-overføringer idag? Kommer de ikke før i morgen? Anonymkode: 10210...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutte Skrevet 28. mars 2016 #2 Del Skrevet 28. mars 2016 Det er ingen overføring på helligdager. I dag er en helligdag, altså ingen bankoverføring. Pengene kommer sannsynligvis i morgen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Del Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er bankene stengt idag? Altså, ingen overføringer? Jeg sendte inn meldekort til NAV på Lørdag, da får jeg utbetaling på Mandag (idag), rundt 4. Men enda ikke fått noe inn på konto. Står at den er ferdig behandlet og slikt på sidene til NAV. Er det ingen bank-overføringer idag? Kommer de ikke før i morgen? Anonymkode: 10210...5ed Du vet at det er 2.påskedag og dermed helligdag i dag, eller...? Anonymkode: eb69f...9c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Del Skrevet 28. mars 2016 De kommer nok ikke før tirsdag, nei. Bankene overfører ikke på helligdager, men det blir vanligvis tatt hensyn til av nav. Anonymkode: 01a40...ad0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Del Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du vet at det er 2.påskedag og dermed helligdag i dag, eller...? Anonymkode: eb69f...9c5 Vet at 2. Påskedag er helligdag Var bare usikker på om det er automatisk, eller trenger en godkjenning av noen i banken. Siden NAV har behandlet og godtatt meldekortet. Det ble jo lever på Lørdag, ferdig behandlet i natt. Alt på helligdager. Så ble usikker på om banken er helt stengt eller ei. ts Anonymkode: 10210...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Del Skrevet 28. mars 2016 Grunnen til at jeg spør er fordi jeg sendte meldekort via mobil. Aldri gjort det før, var på hytta uten pc. Så var usikker på om den gikk igjennom med dårlig mobildata. ts Anonymkode: 10210...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Del Skrevet 28. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bankene stengt idag? Altså, ingen overføringer? Jeg sendte inn meldekort til NAV på Lørdag, da får jeg utbetaling på Mandag (idag), rundt 4. Men enda ikke fått noe inn på konto. Står at den er ferdig behandlet og slikt på sidene til NAV. Er det ingen bank-overføringer idag? Kommer de ikke før i morgen? Anonymkode: 10210...5ed Hvis du lurer på sånt så tenk at det er en søndag. Ja, jeg vet at det er egentlig en mandag, men tenk at alle banker, butikker osv behandler det som en søndag når det er sånne helligdager. Så spør deg selv: kommer pengene inn på søndag eller må jeg vente til neste gang folk er på jobb? Anonymkode: 26899...cbc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå