Gå til innhold

Hvem er finest?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 , J30

Anonymkode: 23625...cdf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nr 3.M 30

Anonymkode: 8d082...fa6

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1. G34

Anonymkode: 66d70...536

AnonymBruker
Skrevet

Det å sammenligne photoshoppede bilder av modeller med et bilde av en person med normal kropp i et uredigert bilde blir vel litt urettferdig eller? 

Anonymkode: 059f6...32a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

nr. 4 

j17 :) 

Anonymkode: 19eb1...607

Gjest Coolaid
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nr 1

Nr 2

Nr 3

Nr 4

VÆR HELT ÆRLIG!

Anonymkode: 1cd6d...bde

Hvorfor brukte du modellbilder av alle bortsett fra nr 2, det er ikke fair. Altså 3 av 4 bilder er av modeller.

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 - j28

Anonymkode: 9df55...2be

Skrevet

Nr. 1. Men ingen av dem var optimale i mine øyne. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Nr 1

Liker ikke du litt store damer da? 

Anonymkode: 62aa8...e16

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke du litt store damer da? 

Anonymkode: 62aa8...e16

Jeg liker begge deler men Nr 1 var finest

Skrevet

Nr 3. Nr 1 er litt for skinny for min del og litt for lite former. Nr 3 ser litt  for retusjert ut, men tilsvarende kvinner med former liker jeg best. Nr 4 blir litt for mye. Nr 2 ser mest normal ut og liker sånne jenter også godt.

Skrevet

Egentlig ingen av dem, men må jeg velge blir det nr. 1. Helst en mellomting av 1 og 3. Men nr. 4 har et nydelig ansikt! :)

J25

AnonymBruker
Skrevet

Nr. 1. Ingen konkurranse. 

Anonymkode: 29e05...f9a

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart nr. 1... Oh damn!!!!! :D

G35

Anonymkode: f6439...d74

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Nr 3. Nr 1 er litt for skinny for min del og litt for lite former. Nr 3 ser litt  for retusjert ut, men tilsvarende kvinner med former liker jeg best. Nr 4 blir litt for mye. Nr 2 ser mest normal ut og liker sånne jenter også godt.

I mine øyne har nr. 1 mer former enn både nr. 4 og nr. 2... mer fett betyr ikke at man har mer kvinnelige former enn tynnere jenter. Nr. 1 har både smal midje og bra store bryster. 

Jeg synes nr. 2 ser utrent og dvask ut... på nr. 3 ser det ut som om silikonen i skal til å strekke i stykker huden og sprenge puppene hennes... og nr. 4 ser sykelig overvektig ut.

Jeg synes nr. 1 er finest.

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Ferny skrev:

I mine øyne har nr. 1 mer former enn både nr. 4 og nr. 2... mer fett betyr ikke at man har mer kvinnelige former enn tynnere jenter. Nr. 1 har både smal midje og bra store bryster. 

Jeg synes nr. 2 ser utrent og dvask ut... på nr. 3 ser det ut som om silikonen i skal til å strekke i stykker huden og sprenge puppene hennes... og nr. 4 ser sykelig overvektig ut.

Jeg synes nr. 1 er finest.

Jeg liker litt fett og kvinnelige former , så hva du liker bryr jeg meg ikke noe om. Jeg synes nr 1 var litt for tynn og det er min mening

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...