AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Jeg og min samboer hadde en ganske heftig natt i helga. Leketøy, forskjellige rom i leiligheten, nye stillinger, osv osv osv. Helt fantastisk! Og så tok vi fram en dildo som han pulte meg med samtidig som han tok meg analt. Og sa at det var så godt å se at jeg fikk i begge to på en gang, og at det hadde vært deilig å se det ordentlig. Altså med en annen mann. Så det utviklet seg jo til det at vi fortsatte med den tanken. Å se en annen pule meg, se at jeg suger en annen mens sambo tar meg bakfra osv. Ja, alt mulig som kan gjøres egentlig. Men nå kjenner jeg litt på angeren der. For jeg vil jo ikke ha med noen andre. Men sambo ble skikkelig hard og tente tydeligvis på den tanken. Så nå tenker jeg at nå forventer han kanskje at det blir slik. Så nå ble jeg usikker på det her. Vil ikke mase og spørre heller i tilfellet jeg overanalyserer alt. For jeg vil jo ikke se han med andre. Og ja, jeg vet at det er forskjell på fantasi og virkelighet, og at fantasier er med på å gjøre oss ekstra tent. Trenger ikke noen forelesning om det altså! For meg var det bare noe som piffet opp det hele å la tankene flyte over dit. Så det jeg lurer på: Er det noen her som har fantasert sammen på lignende måte, uten at det var inneforstått med at det faktisk skulle skje? Sikkert et rart spørsmål som jeg burde diskutert med sambo. Men jeg vil ikke gi uttrykk for at jeg tenker for mye eller er usikker bare på grunn av det Anonymkode: b6249...c11
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Jeg tror du bør si til samboeren din at du ble litt revet med i helgen pga stemningen, men at du ønsker å holde det på fantasinivå dette med trekant. Anonymkode: ddc24...846 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Min kjære liker å se meg og ha sex med meg sammen med andre menn (hverken jeg eller han er interessert i at jeg har sex med andre menn alene. Vi gjør det alltid sammen). Men det er ikke nødvendig for ham å ha sex med andre damer heller. Så det er ikke alltid nødvendig å ha frihet begge veier. Det kommer helt an på hva dere blir enige om. (og for the record, for noen kommer sikkert til å kommentere det ellers så hadde jeg helt fint avstått fra å ha sex med andre menn hvis han da hadde ønsket å ha sex med andre damer også. For jeg er for sjalu til å dele ham med andre. Så jeg har fått det beste av to verdener... Så det er ikke noe du bør utelukke heller, hvis mannen din synes det hadde vært OK.) Anonymkode: fdbf9...ee5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 TS vil ikke ha sex med noen andre hun heller, det var ikke bare at hun ikke ønsker at samboeren skal ha sex med noen andre. Hun ønsker ikke å ta med en tredje- og/eller fjerdeperson inn på soverommet. Sånn jeg tolket det i hvert fall. Anonymkode: ddc24...846 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du bør si til samboeren din at du ble litt revet med i helgen pga stemningen, men at du ønsker å holde det på fantasinivå dette med trekant. Anonymkode: ddc24...846 Ja, og det stemmer jo på en prikk. Det var jo akkurat sånn det var. Men så var det liksom dette her med hva han tenker da. Om han vil det, og blir skuffet eller noe. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS vil ikke ha sex med noen andre hun heller, det var ikke bare at hun ikke ønsker at samboeren skal ha sex med noen andre. Hun ønsker ikke å ta med en tredje- og/eller fjerdeperson inn på soverommet. Sånn jeg tolket det i hvert fall. Anonymkode: ddc24...846 Ja, helt rett. Jeg har ikke behov for å ha sex med andre. Og ja, som noen andre her skrev over: Jeg hadde blitt ekstremt sjalu om han skulle hatt sex med noen andre enn meg, selv om jeg var med. Anonymkode: b6249...c11
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 TS, du skrev: " For jeg vil jo ikke se han med andre." Så trodde det var det som var hovedgrunnen til at du var betenkt. Sorry hvis jeg misforstod. Anonymkode: fdbf9...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, helt rett. Jeg har ikke behov for å ha sex med andre. Og ja, som noen andre her skrev over: Jeg hadde blitt ekstremt sjalu om han skulle hatt sex med noen andre enn meg, selv om jeg var med. Anonymkode: b6249...c11 Som jeg skrev over så er det jo ikke nødvendigvis slik at han har sex med noen andre, selv om dere har med en mann til i senga. Begge kan konsentrere seg om deg. Anyway... Anonymkode: fdbf9...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS, du skrev: " For jeg vil jo ikke se han med andre." Så trodde det var det som var hovedgrunnen til at du var betenkt. Sorry hvis jeg misforstod. Anonymkode: fdbf9...ee5 Det var nok ikke den beste formuleringen. Men det var en sånn tanke jeg hadde. At jeg vil jo ikke se ham med andre. Men vil han virkelig se meg med andre? Men hovedgrunnen er at jeg har ikke behov for å trekke andre inn i sexlivet. Det er så mange historier og tilfeller hvor forhold blir ødelagt på grunn av at det viste seg å være en dårlig ide å gjennomføre. Men når det først kom opp så ble jeg betenkt over om det var slik at han virkelig ville dette. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev over så er det jo ikke nødvendigvis slik at han har sex med noen andre, selv om dere har med en mann til i senga. Begge kan konsentrere seg om deg. Anyway... Anonymkode: fdbf9...ee5 Skjønner hva du mener. Men jeg tenkte mer på den gjensidige lysten av å se hverandre sammen med andre. Veldig klønete sagt tydeligvis, men hovedspørsmålet mitt var jo ikke hvordan det skulle løses Jeg har snakket med ham nå. Fant ut at jeg bare skulle hoppe i det og få det ut. Si at natta var fantastisk, men at jeg egentlig ikke vil ha andre med. Men at vi ble revet med begge to. Og at jeg ikke vil at noe skal ødelegges. For det er jo et minefelt. Og han var enig. Han var glad for at vi kunne snakke om slikt og ikke måtte skjule ting og tanker som dukker opp underveis. Og som han sa så er det er mye gøy vi kan gjøre både innendørs og utendørs for å få variasjon uten å måtte trekke inn andre som gir minst like mye nytelse. For han hadde tenkt etterpå at det der kom jo bare til å bli stress, og ikke ville han visst hvor han skulle gjøre av seg eller hvordan han skulle fått plass og kommet til Så vi er enige om at slike ting fortsatt kun er fantasier som dukker opp for å piffe opp oss i mellom uten at det skal leves ut i praksis. Anonymkode: b6249...c11 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå