AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 http://www.side2.no/victoria-%2818%29-matte-flytte-pa-grunn-av-mobbing---da-hun-reiste-hjem-til-paske-ble-hun-spyttet-pa-og-dyttet/3423207024.html Syns det er skremmende.... Håper ikke mine barn opplever dette. Foreldrene bør være mer obs og det samme gjelder lærere. Sånt må tas tak i tidlig. Det jeg vil kommentere er brynene hennes - er det det det har mobbet henne for? I så fall ville det være lett å gjøre noe med, å bruke litt mindre sminke på brynene... Og hva er greia med brynmoten nå til dags? Jeg syns naturlige bryn er penest. Jeg har veldig lyse bryn selv, men tegner de forsiktig opp eller farger de permanent i askebrun farge, napper i underkant av de villtvoksende hår. Anonymkode: 577ec...5b2
Gjest Linaria Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Tviler på at det er derfor når mobbingen har vart så lenge. Synes uansett ikke at hun skulle trenge å gjøre noe med seg selv for å få mobbingen til å stoppe. Man skal ikke måtte trenge å følge moten for å slippe mobbing. Helt forferdelig hvordan disse mobberne holder på. Skjønner virkelig ikke hva som får dem til å gjøre sånt.
uranus Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://www.side2.no/victoria-%2818%29-matte-flytte-pa-grunn-av-mobbing---da-hun-reiste-hjem-til-paske-ble-hun-spyttet-pa-og-dyttet/3423207024.html Syns det er skremmende.... Håper ikke mine barn opplever dette. Foreldrene bør være mer obs og det samme gjelder lærere. Sånt må tas tak i tidlig. Det jeg vil kommentere er brynene hennes - er det det det har mobbet henne for? I så fall ville det være lett å gjøre noe med, å bruke litt mindre sminke på brynene... Og hva er greia med brynmoten nå til dags? Jeg syns naturlige bryn er penest. Jeg har veldig lyse bryn selv, men tegner de forsiktig opp eller farger de permanent i askebrun farge, napper i underkant av de villtvoksende hår. Anonymkode: 577ec...5b2 Jeg synes du er fryktelig selvsentrert og selvmotsigende. Det første du gjør er å trekke frem egne barn? Så sier du at lærere må gjøre noe før du avslutter med at mobbeofferet selv har skylden? Og attpåtil forklarer hvordan du selv fikser brynene dine på den "riktige" måten? Kvalmt. Skal hun endre brynene sine for å unngå å bli mobbet? Hvor skal det stoppe? Er det greit å mobbe for tykke eller for tynne fordi de kan gjøre noe med det? Mobbe for bleke eller for svarte fordi de kan bruke foundation og pudder? Mobbing må tas tak i, og mobbeofferet skal ikke endre noe som helst eller ta noe som helst av skylden! Utrolig at dette ikke er selvsagt? Ville du oppfordret dine egne barn du er så redd for til å endre seg selv om de ble mobbet?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Den 28.3.2016 at 13.07, AnonymBruker skrev: http://www.side2.no/victoria-%2818%29-matte-flytte-pa-grunn-av-mobbing---da-hun-reiste-hjem-til-paske-ble-hun-spyttet-pa-og-dyttet/3423207024.html Syns det er skremmende.... Håper ikke mine barn opplever dette. Foreldrene bør være mer obs og det samme gjelder lærere. Sånt må tas tak i tidlig. Det jeg vil kommentere er brynene hennes - er det det det har mobbet henne for? I så fall ville det være lett å gjøre noe med, å bruke litt mindre sminke på brynene... Og hva er greia med brynmoten nå til dags? Jeg syns naturlige bryn er penest. Jeg har veldig lyse bryn selv, men tegner de forsiktig opp eller farger de permanent i askebrun farge, napper i underkant av de villtvoksende hår. Anonymkode: 577ec...5b2 Du mobber jo på en måte litt selv ved å påpeke hva slags bryn som er penest (for deg og ditt synspunkt). Stakkars jente. For noen grusomme mennesker. Jeg tror ikke brynene er det som er utslagsgivende for den type mobbing nei. Du kan jo rådføre deg hos de? Anonymkode: 32f43...649
Cashbah Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 De brynene fortjener jo egen Facebookprofil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå