Gjest cheshirecat Skrevet 28. mars 2016 #1 Del Skrevet 28. mars 2016 Shakraen min var spesielt sterk idag, og da jeg gjennomførte min daglige spirituelle yoga åpnet det tredje øyet seg. Jeg fikk en tydelig åpenbaring! AnonymBruker ER en ekte person. Det er babyen vi har skapt sammen.. Alle vi her på KG.. Det synes jeg først var en flott og kjærlig åpenbaring.. Vi er alle foreldrene til AnonymBruker.. Men så ble jeg trist, da jeg innså hvor fullstendig ødelagt avkommet vårt er.. Ingen selvtillit, i konstante destruktive kjærlighetsforhold, uten å vise noe som helst tegn til å lære av egne feil... Og veldig ofte nedlatende og stygg i munnen til oss som gjør vårt BESTE for å hjelpe... Så mitt spørsmål er: om AnonymBruker var EN person, hvordan vil du beskrive vedkommende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 28. mars 2016 #2 Del Skrevet 28. mars 2016 Forvirret... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. mars 2016 #3 Del Skrevet 28. mars 2016 Sprøyte gal 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Del Skrevet 28. mars 2016 Ikke bare ab vi lurer på om er en ekte person Anonymkode: 3d224...92b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Del Skrevet 28. mars 2016 Bipolar lystløgner med sadistiske trekk. Anonymkode: 8c232...036 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 28. mars 2016 #6 Del Skrevet 28. mars 2016 Schizofren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 28. mars 2016 #7 Del Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare ab vi lurer på om er en ekte person Anonymkode: 3d224...92b Her igjen kommer du med de småfrekke kommentarene dine! 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bipolar lystløgner med sadistiske trekk. Anonymkode: 8c232...036 ..Men jeg ser at du etter litt tenketid har satt igang selvreflekteringen. Det er jeg glad for, lille venn. Endelig ❤️ Du har da sannelig dine gode sider også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Del Skrevet 28. mars 2016 3 minutter siden, cheshirecat skrev: Her igjen kommer du med de småfrekke kommentarene dine! ..Men jeg ser at du etter litt tenketid har satt igang selvreflekteringen. Det er jeg glad for, lille venn. Endelig ❤️ Du har da sannelig dine gode sider også ❤️ Det er forskjellige id-er hvis du følger med Anonymkode: 3d224...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 28. mars 2016 #9 Del Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjellige id-er hvis du følger med Anonymkode: 3d224...92b Jeg skjønner ikke hva du mener, AnonymBruker.. Hvem sin ID? Har du vært ute på fest igjen og brukt noen andre sin ID? Vi vil bare hjelpe.. Snakk mer tydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Del Skrevet 28. mars 2016 Alltid lurt på hvordan den korrekte uttalelsen av cheshirecat er? Er det sjesjirkæt eller sjesjairkæt, evt. en annen måte? Anonymkode: a5bbb...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. mars 2016 #11 Del Skrevet 28. mars 2016 Tror AB bør aborteres. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 28. mars 2016 #12 Del Skrevet 28. mars 2016 Vi må oppdra den babyen vår bedre. AB skriker etter tydeligere grenser. It takes a village! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 28. mars 2016 #13 Del Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Alltid lurt på hvordan den korrekte uttalelsen av cheshirecat er? Er det sjesjirkæt eller sjesjairkæt, evt. en annen måte? Anonymkode: a5bbb...7b8 "Shæsjeirkætt".. Det er som du sikkert vet fra Alice in Wonderland. Jeg vurderer å endre det, ettersom jeg aldri planla å henge her så lenge og innser at det er ett av de mer upraktiske nick'ene man kan ha.. Får gå over til "ettelerannet-element eller natur-relatert - girl".. Eller noe som insinuerer hvor søt eller dyp jeg er. Ser jo slike navn er poppis her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 28. mars 2016 #14 Del Skrevet 28. mars 2016 3 minutter siden, Silfen skrev: Tror AB bør aborteres. Jeg lo høyt 😁 1 minutt siden, minister-mio skrev: Vi må oppdra den babyen vår bedre. AB skriker etter tydeligere grenser. It takes a village! Frykter det er for sent 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 28. mars 2016 #15 Del Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, cheshirecat skrev: Jeg lo høyt 😁 Frykter det er for sent 😟 AB er ikke et monster. Ingen babyer er vanskelige, de har det bare vanskelig. Hva med forbedringsanstalt? Kongnitiv adferdtsterapi? Medikamenter? Vi må ikke gi opp babyen vår :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #16 Del Skrevet 28. mars 2016 9 minutter siden, Silfen skrev: Tror AB bør aborteres. Eller avvikle deg Anonymkode: 3d224...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 28. mars 2016 #17 Del Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Eller avvikle deg Anonymkode: 3d224...92b FY ANONYM!! FY!!! Nå er det NOK med denne TRASSIGE OPPFØRSLA DI!!! 1 minutt siden, minister-mio skrev: AB er ikke et monster. Ingen babyer er vanskelige, de har det bare vanskelig. Hva med forbedringsanstalt? Kongnitiv adferdtsterapi? Medikamenter? Vi må ikke gi opp babyen vår :D Hjelp meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 28. mars 2016 #18 Del Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev: FY ANONYM!! FY!!! Nå er det NOK med denne TRASSIGE OPPFØRSLA DI!!! Hjelp meg!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 28. mars 2016 #19 Del Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: ..når jeg tenker meg om.. Så sa jo en av AnonymBruker dine foresatte at hen (ettersom vedkommende er veldig forvirret og ikke vet sitt eget kjønn enda vil jeg være politisk korrekt) - burde vært abortert.. Kanskje er det forståelig at AnonymBruker ble lei seg? "Angrep er beste forsvar"..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #20 Del Skrevet 28. mars 2016 19 minutter siden, Silfen skrev: Tror AB bør aborteres. ABorteres? Du er nå vittig du Silfen! Forøvrig: jeg/vi er ikke noe monster og dessuten er det ikke min/vår feil, det er dere foreldrene som har sviktet! Anonymkode: 8c232...036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå