Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har en del spørsmål rundt brasiliansk voksing.

-Dere som tar full brasiliansk voksing; tar dere absolutt alt? Dvs. alt av kjønnshår både på venusberget og rundt kjønnet? Hva rumpa og rumpehullet, fjerner dere alt der også?

- Hvor lang tid tar det før det vokser ut igjen?

- Hvor ofte tar dere voksing?

- Hva koster det?

- Hva er fordeler og ulemper med dette?

Anonymkode: c1840...459

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort dette mange ganger. 

Fjernet absolutt alt, også rundt anus. 

Vondt å få det fjernet, men absolutt verdt det! Varte i føere uker! Hadde time til fjerning hver 6.-8. Uke. 

Pris varierer jo veldig da! Jeg gjorde det mens jeg studerte i et skandinavisk lang, og med studierabatt mener jeg jeg betalte ca 1000kr for å få vokset og rettet øyenbryn, farget øyenbryn, vokset armhuler og legger, samt brasiliansk... Dette er nok langt billigere enn hva det koster her hjemme. 

Anonymkode: 25169...3c1

Gjest GulSol
Skrevet

1) Ja. Hun spør meg somregel om jeg vil ha noe værende, sier nei. 

2) Etter ca 2 uker får jeg hårstubber. Etter 3-4 uker er det nok til å vokse på nytt. 

3) Har ny time hver 4. uke, kunne hatt hver 3. også. 

4) 550 kroner der hvor jeg gjør det. 

5) Den helt rene følelsen rett etter er veldig digg. Å slippe å barbere seg er veldig digg. Hårene vokser saktere etterhvert, noe forsvinner litt også. Det går veldig fort. Ulempe er at det kan bli litt vondt å vokse igjen om man venter lengre enn 4 uker mellom hver.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et dumt spørsmål.. Jeg skal vokse med meg første gang i morgen men har fått sopp! Må jeg avlyse timen da eller kan jeg bare la være å smøre meg før jeg skal dit? 

Anonymkode: 22123...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...