AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 jeg skjønner at ingen kan svare 100% sikkert, men noen som har opplevd noe lignende eller har noen teorier? Jeg sluttet med hormonprevensjon i sommer og har i etterkant hatt veldig ustabile sykluser, på alt fra 16-36 dager (stort sett 30-36 dager). Den 18. februar startet forrige menstruasjon og den varte som vanlig ca 7 dager. Ca 2 uker senere - rundt den 8. mars, jeg skrev ikke ned datoen dessverre - hadde jeg en liten blødning som så ut som menstruasjon da den kom, men den sluttet innen det var gått et døgn. Jeg krysset fingrene og tenkte "festeblødning?". Nå er jeg da på dag 40, ingen tegn til ny mens, og negativ test forrige torsdag. Hva tror dere - hadde jeg mensen den 8. mars og det varte bare noen timer (mot normalt en uke)? Og burde jeg begynne å bli bekymret for disse ustabile syklusene? Jeg har sjekket litt på nett, er en noe overvektig kvinne på 34 med ett barn fra før av, utenom ustabile og lange sykluser + overvekt (veier ca 80 kg) har jeg ingen symptomer på PCO/PCOS. Ingenting som tyder på overgangsalder enda heller. Og andre forklaringer har jeg egentlig ikke sett... Anonymkode: 33f32...f9d
Ny Bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Jeg hadde ikke regnet mellomblødningen den 8 mars som mens.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 TS her; nei, jeg regnet igrunnen ikke blødningen den 8. mars som mens jeg heller. Men som sagt er jeg nå på dag 40 av syklusen, uten symptomer, med negativ test, men får ikke mensen... det er veldig frustrerende.. Anonymkode: 33f32...f9d
Snurrepurre Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Å spotte litt er helt vanlig, du skal se at du får mensen snart igjen :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå