AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Kort fortalt.. Vi møttes på tinder, chattet i et par mnd før vi møttes. Det føltes veldig riktig med han i forhold til de andre jeg skrev med. Han følte det samme. Vi hadde ingen hast. Første date ble en suksess, vi møttes igjen og ble etterhvert kjærester. Som alle andre hadde vi hver vår ballast fra tidligere forhold, men ville satse på hverandre. Våre unger møttes, stor aldersforskjell ( mine store, hans små) våre barn likte hverandre og oss. Pga aldersforskjell på barn ønsket jeg ikke å flytte sammen, da mine flytter for seg selv om noen år. Ønsker ikke å blande. Vi hadde det veldig fint sammen, kranglet aldri, mye kos og humor, men vi ble aldri helt knyttet sammen. Vi var veldig forskjellige som personer og hadde forskjellige interesser og liv. " vår grunnmur" ble for svak og etter 1,5 år gjorde vi det slutt. En fin samtale hvor vi var enige om bruddet, vi kjente oss igjen i hverandres savn av hva vi ønsket av hverandre, me som vi ikke kunne gi. En god klem og "gla ideg" og lykke til videre var våre siste ord den kvelden vi gjorde det slutt. Ingen krangel eller sure miner. Vi har ikke møttes, men ca 1 mnd etter bruddet sendte han en mld om hvordan jeg hadde det. Vi chattet hele natten, det var vanskelig til oss begge. I snart to mnd har vi mlds nesten hver dag på Fb og er "superbestiser" på snap. Vi fikk også ny match på hverandre på tinder.. Noe vi lo litt av, men ikke snakket særlig om. Jeg så idag at han hadde slettet seg på tinder, og vet det er ikke pga nytt forhold. Vi har en god tone, men jeg minner meg på om at det er en grunn til at vi gjorde det slutt. Vi har egentlig ikke noe vennskap i bunn. Vi er ekser, men med en god tone. Vi flørter, tuller og har en fin tone, samtidig som det er litt sårt. Jeg har ofte tenkt at vi burde snakket om at vi kanskje har litt for god kontakt, for hvis vi fortsetter sånn, klarer vi ikke å gå videre. Og hva om en av oss får håp om at vi kan finne tilbake..det kan vel fort skje? Vet ikke om jeg får svar her, om noen har samme erfaring eller ser noe jeg ikke ser her, men jeg måtte bare skrive ned mine tanker i natten. Anonymkode: 2bef9...8ee
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Hvis du føler at det er litt "feil" av dere, er det nok det.. Det som har vært mellom dere før er ikke nødvendigvis helt borte, bare lagt bort.. Kan nok fort skje at en av dere plutselig håper på mer, mimrer over gode tider/øyeblikk og tenker at det kunne være lurt med et nytt forsøk. Hvis du ikke vil dette er det nok lurt å skjære litt ned på kontakten.. eller bare snakke om situasjonen, og at dere ikke er mer enn "venner/ekser", men igjen er det ofte vanskelig og nesten for kleint/dumt å ta opp Håper du finner ut av det, men som sagt, føler du at det kanskje ikke er lurt eller litt feil, er det nok det. Anonymkode: ddf83...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå