AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 For en del år siden valgte jeg bort en flørt til fordel for en annen. Jeg gav beskjed om at jeg hadde noe på gang med en, og så ble kontakten kuttet. Det jeg aldri sa var at årsaken til valget var fordi vi bodde i hver vår by, og vi begge var studenter med dårlig økonomi (-mao ingen penger til å kunne besøke hverandre). Dette er nå så lenge siden at begge er ferdig med studier og har fast jobb. Jeg er singel, og jeg tror han er singel også. Er det ok å ta kontakt? Eller bør jeg la han være? (Vi flørtet via nett og sms, det eneste fysiske som skjedde var noen kyss ved ett møte.) Anonymkode: 4a99e...431
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Flere meninger? 😊 takk til dere to som har svart😊 Anonymkode: 4a99e...431 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Ja, det er vel lov. Anonymkode: 8cd70...b77 1
slik.er.jeg Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Klart du kan! Be han med ut på middag, kino eller noe du tror passer, du kan kun få et nei, mest sannsynlig et ja. Det virker som du var ryddig og real sist dere hadde kontakt, så den sjansen kan du trygt ta. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå