AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Nå som det er påske er jeg hjemme hos familien, og i påsken drar jeg gjerne ut med venner. Etter en fest ringte jeg til mamma for å høre om hun kunne hente meg, det kunne hun ikke, og jeg (trodde) at jeg la på, men det gjorde jeg tydeligvis ikke, så i stedet for å legge på, lyttet hun i 4-5 min. før hun la på. I dag da fortalte jeg henne at jeg møtte ei venninne som jeg ikke hadde sett på 2 år, glapp det ut av henne "ja, jeg hørte at du snakket med henne." Dette syns jeg var å gå over en grense, tenk at hun har tyvlyttet på meg i flere minutter... Jeg kan ikke begripe hvorfor hun gjorde det, jeg hadde ikke hatt samvittighet til å gjøre noe sånt. Kjenner at jeg ikke gidder å snakke med henne resten av ferien, men er det å overreagere? Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: f7321...9f3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Ja, det er sikkert dårlig gjort, men jeg syns det holder med å si i fra til henne og bli ferdig med det. Jeg syns det er en overreaksjon dersom du skal være sur resten av påsken og ikke engang snakke med henne. Anonymkode: cb4d3...48c 9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er sikkert dårlig gjort, men jeg syns det holder med å si i fra til henne og bli ferdig med det. Jeg syns det er en overreaksjon dersom du skal være sur resten av påsken og ikke engang snakke med henne. Anonymkode: cb4d3...48c Jeg har sagt til henne at det var dårlig gjort, men jeg klarer ikke å komme over det faktum at hun faktisk gjorde det. Jeg hadde ikke fått til å tyvlytte noen på den måten. Hun har sittet og tyvlyttet på meg og samtalene jeg har hatt i fem minutter.... Anonymkode: f7321...9f3 1
Gjest Blomsterert Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå som det er påske er jeg hjemme hos familien, og i påsken drar jeg gjerne ut med venner. Etter en fest ringte jeg til mamma for å høre om hun kunne hente meg, det kunne hun ikke, og jeg (trodde) at jeg la på, men det gjorde jeg tydeligvis ikke, så i stedet for å legge på, lyttet hun i 4-5 min. før hun la på. I dag da fortalte jeg henne at jeg møtte ei venninne som jeg ikke hadde sett på 2 år, glapp det ut av henne "ja, jeg hørte at du snakket med henne." Dette syns jeg var å gå over en grense, tenk at hun har tyvlyttet på meg i flere minutter... Jeg kan ikke begripe hvorfor hun gjorde det, jeg hadde ikke hatt samvittighet til å gjøre noe sånt. Kjenner at jeg ikke gidder å snakke med henne resten av ferien, men er det å overreagere? Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: f7321...9f3 Tror ikke jeg hadde reagert. Hadde bare lurt på hvorfor noen skulle gidde å sitte og høre på andre snakket. Syns du overreagerer ganske kraftig ja.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sagt til henne at det var dårlig gjort, men jeg klarer ikke å komme over det faktum at hun faktisk gjorde det. Jeg hadde ikke fått til å tyvlytte noen på den måten. Hun har sittet og tyvlyttet på meg og samtalene jeg har hatt i fem minutter.... Anonymkode: f7321...9f3 Hun er jo moren din. Ganske naturlig at hun ble litt nysgjerrig og "falt for fristelsen". Jeg har gjort det selv når noen har lommeringt meg. Ikke i flere minutter, men en liten stund. Anonymkode: 74be3...f5c 2
Gakkepus Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Jaja, litt teit, men hva saa.. saa var hun litt nysgjerrig og snokete... du faar passe paa at du legger paa neste gang, da 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Hvor gammel er du TS? Du virker veldig ung og umoden.. Anonymkode: b782d...5f0 1
Fionnuala Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Du var på fest, kanskje moren din bare ville sjekke at alt var ok med deg. Hun syntes kanskje du hørtes litt småfull ut og ville sjekke at alt var greit. Syns uansett ikke at det var så mye å reagere på, vil si at du overreagerer og reagerer litt umodent ja. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 Hvorfor la ikke du på? Anonymkode: c1094...974
TheGirlWhoWaited Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 Ja, du overreagerer. Greit nok at hun ikke hadde trengt å lytte gjennom en telefon som ikke var lagt på, men så ille er det da virkelig ikke... "Gidder ikke å snakke med henne resten av ferien" - hvor gammel er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå