AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Har dere en parfyme dere vill anbefale? Jeg er en jente på rundt 20, om det skulle være relevant. Gjerne kommenter hvilken kjønn du er også Anonymkode: 20aae...3a6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 La vie est belle (Lancome) eller Parisienne (YSL) er søte parfymer som passer både til hverdag og fest. Belle d'Opium (YSL) er en mer intens parfyme som passer veldig bra til fest og dating. Jeg bruker disse tre og får ofte høre at jeg lukter godt. Anonymkode: 29f22...f28
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes at Taylor Swoft sin Wonderstruck sin er god, og den svarte til Lady Gaga Anonymkode: 20aae...3a6
Purple Basil Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Black Opium fra YSL eller Shalimar fra Guerlain
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere en parfyme dere vill anbefale? Jeg er en jente på rundt 20, om det skulle være relevant. Gjerne kommenter hvilken kjønn du er også Anonymkode: 20aae...3a6 Jeg liker Salvador Dali, den lange flakongen som er formet som et ansikt, jeg har blå nå, men hadde aprikosfarget før. Nydelig duft som ikke er for irriterende for meg som egentlig ikke tåler parfyme. Men ta hensyn, ikke dynk deg med parfyme, for mange allergikere kan få ganske mye ubehag av litt duft. Selv kremer kan irritere. Husker jeg måtte si fra til en kollega som hadde en håndkrem hun støtt smurte seg med - jeg ble så tett og øynene rann, til slutt måtte jeg bare si fra.. men det virket ikke som hun "skjønte" problemet.. Anonymkode: a90f7...79c
Leviora Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Black Opium fra YSL. Elsker den, men den passer kanskje bedre på kveldstid/vinterhalvåret. Bright Crystal fra Versace er veldig god, men synes "alle" har den og er blitt oppbrukt på en måte. La vie est belle fra Lancôme likte jeg først, men etter å ha gått med den en stund ble den rett og slett forstyrrende. God, men intens. Å anbefale parfyme blir likevel litt feil når man ikke kjenner vedkommende. Parfymen skal passe personligheten din. Sjekke kicks.no og les om forskjellige parfymer, hvilke som dufter sterkt av krydder, er søte, blomstrete eller lukter friskt av citrusfrukter. Mange har fine kombinasjoner. Det finnes drøssevis av tester på nett hvor du kan finne ut hvilken type duft som passer personligheten din
Suzzi Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Jeg synes bruno banani pure woman og juicy couture viva la noir er veldig god. De lukter heller ikke så veldig sterkt
Clarity Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 Bruker Bright Crystal fra Versace eller Skin fra Clean til hverdags, ellers bruker jeg Flowerbomb fra Victor & Rolf eller Premiere fra Gucci hvis jeg skal på fest, på byen eller noe annet.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 Jeg liker friske milde dufter til hverdags, for eksempel: -Burberry Brit Sheer fra Burberry -Light Blue fra Dolce&Gabbana Til fest og dating bruker jeg gjerne litt mer pudrede søte dufter som: -At Night fra Naomi Campbell -La vie est belle fra Lancome -Trussardi Jeans fra Trussardi (vanskelig å få tak i her i Norge). Signaturduftene mine er Stella fra Stella McCartney,og Marc fra Marc Jacobs (sistnevnte selges desverre ikke i Norge.) Anonymkode: cc47c...2b4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #10 Skrevet 29. mars 2016 Alien av thierry muegler. Ligger et sted mellom de tunge og veldig lette parfymene. Syns den lukter fantsstisk Anonymkode: 9be19...0d7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #11 Skrevet 29. mars 2016 Escentric Molecules - Molecule 01 Byredo - Blanche Anonymkode: 3c2b3...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå