AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Hara adhd, veldig rastløs og må fikle eller pelle hele tiden. Peller så mye på tåneglene at jeg nå faktisk mangler negl på to tær, fikler så fælt med fingrene at neglene aldri blir lange (får en flis, fikler og drar den av, biter litt osv). Før beit jeg negler for harde livet.. Klarer heller ikke la sår være og går daglig over samboeren for å klemme kvisee og fikle med sår.. River av all neglakk etter et døgn for å legge ny. Fordi det er så artig å rive av lakken.. Jeg må alltid fikle med noe. Klarer ikke sitte i sofaen i to timer uten å tulle med neglene og det er en fæl uvane.. Spesielt når jeg etterhvert får vondt og blør pga manglende negl... Men forslag til noe jeg kan gjøre i stedet for å pelle så fælt? Fungerer ikke å lakke neglene, for det holder meg opptatt i ti minutter så er jeg jo ferdig.. Anonymkode: 99a72...891
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Håndarbeid? Strikke sokker/ annet? Anonymkode: e1683...aa1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Kanskje det fungerer hvis du har noe annet du kan henge fingrene dine i? Et enkelt strikketøy e.l.? Jeg mener altså ikke at du må gå rundt og strikke avanserte gensere med krevende mønster, men f.eks skjerf, luer, kluter, lapper eller noe. Anonymkode: 3c0c6...753
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Er det vanskelig å strikke? Eier ikke tålmodighet... Anonymkode: 99a72...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå