Gå til innhold

Til dere som er nudister/naturister

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig mulig å sprade nakne rundt uten å tenke sex? Naturistforeninger hevder jo at dette ikke har det minste med sex å gjøre.

Det nekter jeg å tro. Hva med menn og ereksjon? Vi har jo en kamerat som lever sitt eget liv, og sammen med masse nakne damer?

Og klarer damer å la være å tenke sex hvis de ser erigerte peniser rundt seg? Jeg rett og slett nysgjerrig på hvordan dette fungerer, har aldri vært på nudiststrand selv.

Anonymkode: 76a2b...092

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg du skal dra på ei nudiststrand en varm sommerdag, tror du vil bli overrasket over hvor lite opphisselse det er å se blant de som er der :)

• Liker 7
Skrevet

Naturister tenker nok hverken mer eller mindre på sex enn andre. naturisme handler om at det gir en deilig frihetsfølelse å være naken. Det er nok mange som har våknet en morgen, med huset for seg selv, og valgt å sprade naken rundt for å kjenne på den deilige følelsen, ikke nødvendigvis fordi de bare tenker på sex.

• Liker 4
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører de sier det, men det er ganske vanskelig å tro

Anonymkode: 65f9b...0dc

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hører de sier det, men det er ganske vanskelig å tro

Anonymkode: 65f9b...0dc

Akkurat. Ellers så er jeg nok den eneste som har tenkt seksuelle tanker når jeg har vært på naturiststrand. Stygge meg..:ohmy:

Anonymkode: b6b2a...d56

AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på seksuell nakenhet og naturlig nakenhet. Hvis du ikke skjønner det, har du ingenting på en naturiststrand å gjøre. 

Anonymkode: 33e3e...d29

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke nudist, så min erfaring teller kanskje ikke - men jeg har besøkt nudiststrender et par ganger sånn for opplevelsens skyld. Jeg opplevde det som ganske så opphissende å ligge på stranda uten en tråd, faktisk. Det var spennende å se på alle de nakne kroppene rundt meg, men mest av alt var det uvant og deilig å være helt naken selv. Og så var det helt topp å bade i sjøen naken! Nå er jo jeg kvinne, så det synes ikke så godt når jeg blir kåt 😊. Men jeg var i grunn litt ør og rar hele dagen. 

Anonymkode: 72c97...d4b

• Liker 1
Skrevet

Vel, endel mennesker kler seg med omtrent ikke noe når de er på stranda, forskjellen mellom omtrent ikke noe å ikke noe er veldig liten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror de fleste tenker lite på sex. Men det skal sies at mange menn som ferdes på slike steder er over gjennomsnittlig fornøyd med egen kropp (i hvertfall penis). Hilsen mann

Anonymkode: 97cdc...317

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var mindre spionerte vi på naturistene fordi det var spennende. Det var bare den ene gangen vi spionerte, for de som var der ikke akkurat var fristerinner. Det var stort sett bare hvalrosser av begge kjønn som hadde så mye spekk at du uansett ikke så noe til godsakene.

Anonymkode: f854b...0f9

Gjest Nordavind
Skrevet

Nå kan jeg kun snakke for meg selv her. Og svaret mitt er at jeg ikke tenker noe mer på sex der enn det jeg ville gjort på en vanlig strand. 

Skrevet
Den 3/26/2016 at 0.38, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig mulig å sprade nakne rundt uten å tenke sex? Naturistforeninger hevder jo at dette ikke har det minste med sex å gjøre.

Det nekter jeg å tro. Hva med menn og ereksjon? Vi har jo en kamerat som lever sitt eget liv, og sammen med masse nakne damer?

Og klarer damer å la være å tenke sex hvis de ser erigerte peniser rundt seg? Jeg rett og slett nysgjerrig på hvordan dette fungerer, har aldri vært på nudiststrand selv.

Nå kaller jeg meg ikke naturist, men jeg går gjerne på naturiststranden siden jeg foretrekker å sole meg naken. Det betyr ikke at jeg bekjenner meg til en bestemt filosofi eller isme, jeg ønsker bare ikke at mitt liv skal dikteres av mennesker med puritanske, kroppsfiendtlige holdninger. 

Selvsagt er det mulig å være naken uten å tenke sex, nakenhet er ikke alltid seksuell. Tenk bare på nakenhet i kunst, nakenhet hos legen, nakenhet i gutte- eller jentegarderoben eller i badstuen med familie eller venner. Hadde all nakenhet vært seksuell ville disse settingene blitt veldig spesielle og fått en helt annen betydning. 

Det betyr imidlertid ikke at man blir aseksuell av å gå naken, så på samme måte som på en tekstilstrand kan seksuelle tanker og følelser dukke opp flere ganger i løpet av tiden du er der. Slik er i hvert fall jeg: Seksuelle følelser dukker opp når man minst venter det, men den seksuelle tenningen er ikke en vedvarende tilstand. Av og til glemmer du det seksuelle aspekt ved tilværelsen, men så dukker det opp igjen. Slik det også gjør ellers i livet, på jobb, i samvær med venner osv. Det seksuelle er alltid med deg, og seksuelle tanker kan dukke opp rett som det er. Uten at det er noe å beklage. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes du vi jentene på stranda blir så fristende at den stivner litt til, så legg deg bare ned på bakken med magen ned. Eller på siden. Er den litt halvstiv, og henger fortsatt ned, er det også OK.  Vi jentene tåler å se det.  Det er t.o.m. trivelig.  Men når du kommer på nakenstranden er ikke stiv sak noe problem.

Anonymkode: a28b9...165

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 3/26/2016 at 0.38, AnonymBruker skrev:

Jeg vært på naturiststrender over hundre ganger og sett mange tusen naturister av begge kjønn. Jeg sett en erigert penis kun en gang så forestillingen om at damene har mange erigerte peniser rundt seg er fullstendig feil.

Anonymkode: 07bde...914

• Liker 1
Skrevet

Folk tenker nok på sex på naturiststrender som de og gjør på tekstilstrender. Men min opplevelse av naturiststrender er at det er en mer avslappa atmosfære der. jeg har veldig sjelden sett noen med ereksjon på naturiststrender. 

Nå finnes det enkelte strender som er mer for ekhshibisjonister og sexaktiviteter, men det blir noe annet.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Eneste gang jeg har sett en stiv pikk på stranden, var i Frankrike for 2-3 år siden.  23-26 åring hadde med kjæresten.  Og hun var ikke veldig stygg, hun heller.  Måtte alltid kysse og klemme på han.  Og hvem kan motstå det.  Må bare innrømme at jeg sniktittet litt, og ble litt....ør.  Ble liggende litt lengre for å vente på å se om han kom.  Fikk aldri vite det.  Reiste før dem.

Anonymkode: a28b9...165

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...