Banter Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Hvor mange er det som foretrekker personlig trener? og hva er grunnen? Hva er ikke grunnen?
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Jeg liker å trene med personlig trener, men det kommer jo helt an på PT-en. Jeg hadde en veldig bra en fra Hollywood som kunne dette her, dette var i Sør-Amerika. Fikk veldig mye utbytte av det. Også har jeg en på Elixia nå, han er veldig flink han og. Ulempen er at dette er så utrolig dyrt i Norge. Men jeg får veldig mye ut av å trene med PT, siden jeg kan være litt daff om jeg skal trene på egenhånd. Om noen pisker meg litt derimot..
Gjest Plastic Heart Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Synes det kan være veldig greit innimellom å ha noen med peiling til å se på teknikk, hjelpe en til å jobbe rundt skader og smerter og slikt, og ikke minst er det gøy å høre på folk som har mye kunnskap og lidenskap for det de driver med, men jevnt over foretrekker jeg å trene alene. Får bedre fokus da, i tillegg er PT veldig dyrt.
Banter Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2016 14 timer siden, Carly-Chardonnay skrev: Jeg liker å trene med personlig trener, men det kommer jo helt an på PT-en. Jeg hadde en veldig bra en fra Hollywood som kunne dette her, dette var i Sør-Amerika. Fikk veldig mye utbytte av det. Også har jeg en på Elixia nå, han er veldig flink han og. Ulempen er at dette er så utrolig dyrt i Norge. Men jeg får veldig mye ut av å trene med PT, siden jeg kan være litt daff om jeg skal trene på egenhånd. Om noen pisker meg litt derimot.. Hvorfor der det slik forskjell tror du i Sør-amerika og Norge?
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 2 timer siden, Banter skrev: Hvorfor der det slik forskjell tror du i Sør-amerika og Norge? Ikke godt å si.. men den gangen trente jeg med TRX på stranda, og var så utslitt at jeg kastet opp etterpå . Han PT-en der nede sa at han hadde mange kravstore kunder i Hollywood, så vet ikke om de er litt mer drevne på å tilrettelegge for hver enkelt kunde. Men det virker som at kvaliteten på PT-er i Norge varierer voldsomt, mulig det er mer kurs/utdannelse i USA/Sør-Amerika kanskje?
PerlePanter Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 (endret) Jeg har aldri hatt råd til en PT, men kunne godt tenke meg å prøve det en gang. Men jeg vil ikke hatt hvem som helst. Hvilke krav er det egentlig for å bli PT, og kan hvem som helst starte opp med det? Ryddet for reklame. Kragebein, mod Endret 22. april 2016 av Kragebein
Gjest Tigress Skrevet 22. april 2016 #7 Skrevet 22. april 2016 Eg hadde ein slik prøvetime med PT då eg byrja på SATS i vinter, og det var utruleg effektivt for å knekke motivasjonen. Vi hadde kjempedårleg kjemi, og ho var dessutan både frekk og ikkje særleg flink til å forklare. Når ho på toppen av det heile ikkje kunne gi meg eit treningsprogram å komme i gang med, så var det heile berre bortkasta tid.
Charmander Skrevet 22. april 2016 #8 Skrevet 22. april 2016 Altså jeg trener mye både på egenhånd og med en treningspartner. Typ nesten 50/50, jeg forstår hvorfor folk vil ha en PT. - De setter opp program - De pusher deg - De guider deg på veien mot dine mål. Uansett: Jeg får alt dette med en treningspartner, og vi kan også diskutere ting og legge opp bra programmer. Jeg vil vel egentlig anbefale folk å ikke bruke penger på PT, men heller å skaffe seg en treningspartner. Kjønn/styrke behøver ikke å være noen hindring etter min erfaring. Trener du mye på samme senter så bare begynn å prat med folk i garderoben / mellom settene, eller på mølla om begge går.Om man virkelig er motivert for treningen så behøver man absolutt ingen PT, så fremt man er villig til å investere tid og det handler vel egentlig bare om prioriteringer. 1
Gjest Nanne70 Skrevet 22. april 2016 #9 Skrevet 22. april 2016 Jeg har ganske nylig begynt å trene med PT, og for min del gjør det absolutt en forskjell. Hovedgrunnen til at jeg tok dette valget, var at jeg ønsket å begynne med tung styrketrening, noe jeg aldri har prøvd før, i tillegg til at jeg er ganske utrent etter et halvt år stillesitting pga manglende motivasjon og treningsglede. PT'en min er skikkelig flink, veldig nøye på at jeg skal lære meg korrekte teknikker og flink til å motivere meg. For første gang på jeg vet ikke hvor mange år, kjenner jeg skikkelig treningsglede og ser fram til treningsøktene i stedet for å se på trening som et pes og bare gjøre en halvhjertet innsats. For meg har det å kunne begynne å trene med PT vært helt avgjørende for at jeg faktisk har begynt å trene igjen i det hele tatt, så for meg har det absolutt vært en god prioritering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå