AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Er sykemeldt (har vært det i 1 mnd ) sendt inn papirer til nav og arbeidsgiver ( som skal bet første 16 dager ) har ikke fått vedtak fra nav-og tror strengt tatt denne arbeidsgiveren ( som ikke er kjendt for å holde seg til lover og regler ) vil utbetale de 16 første dagene heller. Jeg kan ikke stå uten inntekt, og lurer på hva jeg skal gjøre i en slik situasjon. Anonymkode: 37a52...735
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er sykemeldt (har vært det i 1 mnd ) sendt inn papirer til nav og arbeidsgiver ( som skal bet første 16 dager ) har ikke fått vedtak fra nav-og tror strengt tatt denne arbeidsgiveren ( som ikke er kjendt for å holde seg til lover og regler ) vil utbetale de 16 første dagene heller. Jeg kan ikke stå uten inntekt, og lurer på hva jeg skal gjøre i en slik situasjon. Anonymkode: 37a52...735 Ta kontakt med NAV, de kan hjelpe deg med dette. Anonymkode: c11cf...818
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med NAV, de kan hjelpe deg med dette. Anonymkode: c11cf...818 Tviler på at NAV kan hjelpe meg med dette, når jeg ikke har fått vedtak- er det ikke slik at folk risikerer og ikke få utbetalt sykepenger i det hele tatt? hva skal jeg gjøre, er syk og må ha penger til mat og regninger. Anonymkode: 37a52...735
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er sykemeldt (har vært det i 1 mnd ) sendt inn papirer til nav og arbeidsgiver ( som skal bet første 16 dager ) har ikke fått vedtak fra nav-og tror strengt tatt denne arbeidsgiveren ( som ikke er kjendt for å holde seg til lover og regler ) vil utbetale de 16 første dagene heller. Jeg kan ikke stå uten inntekt, og lurer på hva jeg skal gjøre i en slik situasjon. Anonymkode: 37a52...735 Hvorfor fortsetter du å jobbe for en arbeidsgiver som ikke er kjent for å holde seg til lover og regler? Det finnes flere arbeidsgivere vet du. Anonymkode: b6cc8...fef
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Man får ikke vedtak på sykepenger. Anonymkode: 77568...933 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har aldri hørt noe fra NAV når jeg har vært sykemeldt /lenger enn de 16 dagene. Ikke hørt noe før jeg har fått det brevet i posten om at "du har vært sykemeldt så og så lenge". Men vil du høre noe fra NAV så må du nesten kontakte dem? Anonymkode: ecfa1...404
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hørt noe fra NAV når jeg har vært sykemeldt /lenger enn de 16 dagene. Ikke hørt noe før jeg har fått det brevet i posten om at "du har vært sykemeldt så og så lenge". Men vil du høre noe fra NAV så må du nesten kontakte dem? Anonymkode: ecfa1...404 Å,visste ikke jeg. Takk for svar. Anonymkode: 37a52...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå