Livets datter Skrevet 21. oktober 2004 #1 Skrevet 21. oktober 2004 Sikkert merkelig spørsmål, men... Grunnen til at jeg spør, er at jeg var på byen for noen uker siden, og skulle kjøpe mat etter stengetid. Inne på "burger'n" kom jeg i diskusjon med en ung "jypling". Han kom med utsagn som "Kjerringer kan bare brukes til EN ting", "Pupper er ALT", og "Folk med Dressmann-klær gidder jeg ikke å snakke med". Jeg klarte ikke å dy meg, og fortalte ham hvor utrolig DUM han var, og at han sikkert ville skjønne mer av livet når han ble "stor gutt". Ok ok, så hadde jeg ikke trengt å provosere med å si det. Men synes allikevel ikke at jeg fortjente å bli slått med knyttneve i kjeven!!! :o Hmmm... vel, det er iallefall første gang jeg har blitt slått i hele mitt liv. En merkelig følelse. Og ikke noe jeg ønsker å oppleve igjen. Men det gikk bra!! :-)
Gjest 1111 Skrevet 21. oktober 2004 #2 Skrevet 21. oktober 2004 Ja, jeg har blitt slått. flere ganger, men det er noen år siden nå. da ble jeg først forbausa, så vanvittig lei meg.
ivanka Skrevet 21. oktober 2004 #3 Skrevet 21. oktober 2004 ja, i voksen alder er jeg blitt slått en gang. da ble jeg så forbannet at det svartnet for meg.
Polly Ester Skrevet 21. oktober 2004 #4 Skrevet 21. oktober 2004 En opplevelse rikere, ja... Ikke noen koselig en riktignok... Har blitt slått av en fyr en gang... på et nachpiel... Han ville bare spille dum musikk og jeg slo det av. Han satte på igjen og jeg slo det av... Dette var en fyr jeg aldri hadde sett før, han var en venn av de jeg var på nachpiel sammen med. Jeg skulle holde han for øyenene og ble kanskje for brå eller noe sånt, for jeg fikk stukket han i øynene med fingeren min. For meg virket deg ikke som det var så veldig mye, men han ble sint og "dæljet" til meg over nesa... Det sprakk ikke, men jeg begynte å blø... Det var min erfaring... Ellers har jeg blitt slått av søsteren min en gang hun var veldig sint på meg... Og sønnen min har slått meg i sjakk...
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2004 #6 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg er kun blitt slått av mine søsken,..
Donnie Darko Skrevet 21. oktober 2004 #7 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg klarer stort sett å snakke meg ifra ubehaglig situasjoner men ikke alltid. Har hendt noen ganger ja. Har faktisk også blitt slått av ei jente Hun jeg spiller i band med hadde drukket endel og skulle forhindre at jeg gikk inn på soverommet hennes (hvor hun hadde et trommesett som jeg ville se) fordi hun syns det var så rotete der så hun dælja til gitt.. hehe men det gikk bra hadde heldigvis drukket endel jeg og så jeg merka ikke smerten før dagen etter.
Gjest lurven Skrevet 21. oktober 2004 #8 Skrevet 21. oktober 2004 han fyren manglet sikkert ett eller annet inni hodet sitt ikke normalt å slå en jente bare fordi hun sier at du er dum
Polly Ester Skrevet 21. oktober 2004 #9 Skrevet 21. oktober 2004 han fyren manglet sikkert ett eller annet inni hodet sitt ikke normalt å slå en jente bare fordi hun sier at du er dum Enkelte som ikke har lært seg å prate... I en bok leste jeg denne setningen som jeg syns sier det meste om vold, egentlig: "Vold er intellektets erkjennelse av nederlag" Vet ikke om hun fant det på selv, men det var i en av Margit Sandemos romaner. Eller som sønnen min sa da han var 11: "Vold er ingen praktisk løsning" *** Tror nok at man ikke helt vet hva man skal si når man slår. Jeg har ikke slått selv før, men jeg har faktisk følt for å gjøre det. Jeg har sagt i fra når jeg har kranglet med sønnen min (eneste jeg krangler med) at han må bare gå sin vei, for jeg har ikke flere ord, og da er det bare slag igjen - eller så går jeg selv....
Gjest Virvel Skrevet 21. oktober 2004 #10 Skrevet 21. oktober 2004 Første året på videregående slåss jeg med en gutt i klassen. Han hadde laget en skikkelig grov sang om meg som han gikk og trallet på ustanselig. Det var morsomt de første gangene, men etter tre dager var jeg passe lei, og helte en flaske vann i hodet på ham. Da klikket han og fløy på meg - men det var jeg som vant (karatetreningen kom til nytte), uten at han fikk noe annet enn en svært såret stolthet. Jeg fikk derimot litt blågrønne legger og armer.
Gjest lurven Skrevet 21. oktober 2004 #11 Skrevet 21. oktober 2004 jeg slår ikke uten at det er strengt nødvendig bare hvis noen prøver å skdae noen jeg er glad i heller angriper meg hardt
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #12 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg er kun blitt slått av mine søsken' date='..[/quote'] Samme her
Arkana Skrevet 21. oktober 2004 #13 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har aldri blitt slått, hverken av foreldre/familiemedlemmer eller av kjærester eller noen andre.
Gjest Valhalla Skrevet 21. oktober 2004 #14 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har blitt banket opp av dørvakter etter at jeg sa noen velvalgte ord om landet de kom fra.
lizzy x Skrevet 21. oktober 2004 #15 Skrevet 21. oktober 2004 jeg har aldri blitt slått og skal prøve å ha det sånn og
Gjest lurven Skrevet 21. oktober 2004 #16 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har blitt banket opp av dørvakter etter at jeg sa noen velvalgte ord om landet de kom fra. hømm... hvorfor gjorde du det
Windy Skrevet 21. oktober 2004 #17 Skrevet 21. oktober 2004 Nei, men jeg har blitt kastet i gulvet av en eldre gutt en gang. Vi har aldri likt hverandre noe særlig, på en fest bikket det over. Men det var han som var tett da. Du er ikke mye kul når du er 20 år og banker en jente på 15.. Selv om han sa unnskyld en liten stund senere så har vi ikke akkurat vært venner siden. Nå er vi ikke på hils engang. Passer meg fint
Gjest Valhalla Skrevet 21. oktober 2004 #18 Skrevet 21. oktober 2004 hømm... hvorfor gjorde du det Fordi jeg var drita og de kastet meg ut av lokalet : )
Gjest Fighter Skrevet 21. oktober 2004 #19 Skrevet 21. oktober 2004 Fordi jeg var drita og de kastet meg ut av lokalet : ) Kanskje du fortjente å bli kasta ut? Ja, jeg har blitt slått, men ikke siden jeg var barn. (Har dog fått en del psykiske slag i trynet av både den ene og den andre)
Gjest Valhalla Skrevet 21. oktober 2004 #20 Skrevet 21. oktober 2004 Selvsagt fortjente jeg både å bli kastet ut og et par slag, det koster å være frekk i fylla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå