AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 fikk antibiotika til katt, før påske, men vet. glemte å si hvor lenge katten skulle gå på den. Det står heller ikke på flaska, eller på resepten. Katten har gått på kuren i 8 og en halv dag nå. Bør jeg slutte? (skal til vet. til tirsdag) ps. har respekt for antib. vil ikke overmedisinere med det. Anonymkode: 2b235...ad6
Tvist Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Ville fortsatt til tirsdag, jeg har vanligvis fått for 10 dager. Det viktigste når man bruker antibiotika er å gi hele kuren, dvs ikke for lite, for da kan noen av bakteriene overleve og bli resistente. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: fikk antibiotika til katt, før påske, men vet. glemte å si hvor lenge katten skulle gå på den. Det står heller ikke på flaska, eller på resepten. Katten har gått på kuren i 8 og en halv dag nå. Bør jeg slutte? (skal til vet. til tirsdag) ps. har respekt for antib. vil ikke overmedisinere med det. Anonymkode: 2b235...ad6 Skal du dit på tirsdag så fortsetter du til tirsdag, det blir vel 10 dager? Anonymkode: fcffd...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå