Gå til innhold

Menn: sex og mageflesk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ille er mageflesk hos kvinner? Nå tenker jeg både på de som har mykt flesk og hardt flesk (ser ut som gravidmage). Tenker spes når jenta er på topp og man ser dette ekle flesket... 

-Jente, 19. 

Anonymkode: 7eb37...2ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men saann seriost, jeg tror helt aerlig at de driter i det. Jo mindre flesket ditt ikke dasker han i trynet...

• Liker 10
Skrevet

Hu og hei, flesk i vei

La flesket dingle, gi meg etterpå en kringle

Med flesk på rumpa, blir du grundig humpa

Med flesk på magen, får du alltid en hard en

Med fleskete pupper, du stønner og jukker

Flesk er bra og flott, by på din kropp!

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Har selv litt ekstra på magen etter to svangerskap, men har ikke truffet en eneste mann som har brydd seg nevneverdig om dette. Og de alle (hørtes vanvittig mange ut ser jeg nå, 5 stk, jeg er ung og singel..) har villet treffe meg igjen. 
Har nå en fast partner, en trent, kjekk, slank mann, og han bryr seg ikke i det hele tatt. 
Så min oppfattelse er at dette er noe vi damer henger oss litt for mye opp i, media fyrer på med kroppspress og vi legger kun merke til disse fantastiske modellene rundt om, og ikke den vanlige kvinnen i gaten som faktisk har litt ekstra her og der. 
Menn får en naken dame, og de er strålende fornøyd. De er enkle vesner, og en sjarmerende personlighet er vel så viktig som utseende. Hvis det er et slags forhold vel og merke. Slik er det vel for oss damer også. Jeg sender ikke en mann på dør fordi han ikke har sixpack gjemt under skjorten. 

Anonymkode: 43f7e...fd8

• Liker 11
Skrevet

Jeg gir F.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Charmander skrev:

Jeg gir F.

Liker ikke du slanke damer da? 

TS 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke du slanke damer da? 

TS 

Alle har litt mageflesk, noen mer andre mindre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vennligst vær seriøse, dette er noe som virkelig plager meg.. Og jeg syns aldri magen min blir tynn nok heller... 

TS 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hele voksen livet sleti med mage, altfor stor mage til kroppen syntes jeg selv. Veide 55 kg og hadde fortsatt mage som tøt ut av buksa. Fant ut at jeg måtte ta fettsuging tilslutt i mine tidlig 20 åra. 33,000 kr betalte jeg til en kirurg som lovet at dette ikke var noe problem å fjerne. Så godt som borte. Jeg gledet meg masse. Så for meg en flat mage. Etter operasjonen ble det fjernet fett, men ikke på langt nær slik jeg trodde. Kirurgen sa at jeg har mannfolk fett og det er hardere en fett kvinnfolk visst har. Så han kompanserere ved å fjerne litt på ryggen i sted. Her hadde jeg drømt om flat mage i gud vet hvor mange år. Hvis det er noe jeg angrer på så er det at jeg har kastet bort så mange år på å gi meg selv så dårlig selvtillit. Vi må bare gjøre det beste ut av den kroppen vi har. Jeg er fortsatt slank i dag,13 år etterpå. Men med mage. Etter at jeg sluttet å bry meg så ser jeg det jeg hindret meg selv å se før. Nå har jeg masse selvtillit.

Ikke vær så har mot selv. Ingen andre en du bryr deg om magen tro meg..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker mageflesket til jenta mi som dasker mot mitt :D

Anonymkode: 30b09...853

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vennligst vær seriøse, dette er noe som virkelig plager meg.. Og jeg syns aldri magen min blir tynn nok heller... 

TS 

De aller fleste bryr seg ikke om slikt så du burde ikke bekymre deg for det :)  :hug:

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ille er mageflesk hos kvinner? Nå tenker jeg både på de som har mykt flesk og hardt flesk (ser ut som gravidmage). Tenker spes når jenta er på topp og man ser dette ekle flesket... 

-Jente, 19. 

Litt ekstra her eller der spiller ingen rolle.

Anonymkode: 45f8f...7fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med tjukke damer. Bare å klapse dem på rumpa så vil dønnningene av fettet ri oss inn..

Anonymkode: f87c0...0b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men på alle tråder her inne, så sier jo menn at de ikke krever annet enn at dama er slank og har stram mage.. 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men på alle tråder her inne, så sier jo menn at de ikke krever annet enn at dama er slank og har stram mage.. 

Du skal ikke høre på alt folk sier på kg, det er mange overfladiske mennesker på kg ;) De aller fleste vil ikke bry seg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jacklost skrev:

Du skal ikke høre på alt folk sier på kg, det er mange overfladiske mennesker på kg ;) De aller fleste vil ikke bry seg

Men tenk hvis jeg ikke lever opp til forventningene hans? At han tror jeg er tynnere enn det jeg er? At han syns jeg er ekkel? At når han tar rundt meg og liksom kjenner flesket.. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tenk hvis jeg ikke lever opp til forventningene hans? At han tror jeg er tynnere enn det jeg er? At han syns jeg er ekkel? At når han tar rundt meg og liksom kjenner flesket.. 

Hvorfor skal du la andre definere for deg?

Du er et helt menneske, med like mye rett som de du ligger med til å bestemme hva som er akseptabelt og bra. Så da bestemmer du at du er bra nok, og hvis han ikke er enig så kan han dra et visst sted. Da er det han som ikke lever opp til dine forventninger. Det er sånn du skal tenke, ikke omvendt.

Endret av Flair
  • Liker 9
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Er svært få som er helt stram når de sitter og rir. Ikke bry deg om det, du er fin som du er :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Er svært få som er helt stram når de sitter og rir. Ikke bry deg om det, du er fin som du er :)

Lett for deg å si, du er slank og vakker. Jeg er bare kjempeekkel, men ingen menn vil at jeg skal ha på meg singlet under sex.. Og vil dem ikke det, så må dem jo se fettet, og det er hvertfall ikke bra... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...