Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei sann.

Jeg har utrolig lyst til å ta undercut. Den typen hvor man får et lite design som kun vises når man har hestehale eller dott. Altså når man holder håret oppe. Grunnen er fordi jeg synes det er utrolig tøft, og håret mitt er veldig tjukt, så jeg tenker håret kan bli lettere av dette. Men så lurer jeg på hvor mye dette koster, sånn ca?:) Jeg går til nikita frisør :)

Endret av maryam1350
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, maryam1350 skrev:

Men så lurer jeg på hvor mye dette koster, sånn ca?:)

Spørs jo hvilken frisør du går til, det.

Anonymkode: 3af8c...fdc

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spørs jo hvilken frisør du går til, det

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spørs jo hvilken frisør du går til, det.

Nikita :)

Skrevet

Vet ikke hva det koster, men vil bare be deg tenke deg godt om først, om du vil ha håret oppsatt hele tiden. Undercut blir ikke så fint med håret ned,  tjukt hår eller ei. Det synes gjennom, og kan fort minne litt om slik gamle damer som har mistet mye av håret ser ut. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Vulpine skrev:

Vet ikke hva det koster, men vil bare be deg tenke deg godt om først, om du vil ha håret oppsatt hele tiden. Undercut blir ikke så fint med håret ned,  tjukt hår eller ei. Det synes gjennom, og kan fort minne litt om slik gamle damer som har mistet mye av håret ser ut. 

Tenkte ikke gjennom at det kom til å synes gjennom.. :o 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Vulpine skrev:

For noe tull. Jeg har både side- og undercut, og mye langt hår. Undercuten synes ikke i det hele tatt når jeg har håret løst.

Anonymkode: 10374...540

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...