Sinnatagg Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Har ett aldri så lite problem med chromecasten min, som jeg håper er en brukerfeil. Problemet er når jeg caster (?) fra pc via feks tv3.play så spilles filmen/episoden av på pc samtidig som den den spilles på TV. Noe som gjør at det hakker noe voldsomt. Går det an å kun spille på TV og ikke samspille på PC? Bruker ikonet til chromecast som ligger helt øverst ved adresselinjen når jeg caster, men kanskje jeg heller skal gjøre det på annet vis? Har ikke noe problem med hakking når jeg spiller noe nedlastet (lovlig såklart) gjennom chromecastspilleren (eller hva den heter). Har en mistanke om at nettet mitt er for tregt, 15/5, som er det største som er å oppdrive i mitt område. (Jepp, det er faktisk sant!) Hva gjør jeg feil?
Dricka Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Jeg har aldri kobla til med PC. Men går det an å klikke vekk avspillinga på pcen? Er ikke så god på dette selv, men på mobil og nettbrett kan man jo bare klikke ut av selve avsplillingen.
Sinnatagg Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2016 Mener du å legge ned vinduet eller bytte fane? For det gjør jeg, men det spilles fremdeles av på pc. Det spilles uten lyd fra pc, kun bilde. Eller mente du noe annet nå? Er ikke god på dette selv, så jeg stanger hodet litt i veggen her siden jeg er sikker på at det finnes en kjempelett løsning på "verdensproblemet" mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå