Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er lei av å barbere, hårene er tilbake to timer senere. Har prøvd å vokse, gjør jeg det selv klarer jeg ikke å få alle hårene vekk, og hos salong synes jeg også de kommer så fort tilbake+ det blir jo dyrt i lengden. Så hva funker? Ladyshave er bare barbering ikke sant? Hva er epilator? Hva bruker dere der ute??

Anonymkode: 7c41e...87b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på epilator som en maskin med mange pinsetter. Den napper ut hår. Funker greit. Akkurat som med voksing må hårene få litt lengde på seg for at du skal kunne fjerne dem, men hårene er myke og lyse.

AnonymBruker
Skrevet

Epilering funker greit, men jeg fikk så utrolig mange inngrodde hår av å bruke den, og jeg sliter fortsatt med det nå..

Kan jo være det funker bra for deg da :) 

Anonymkode: feff7...fdd

Skrevet
Den 26. mars 2016 at 23.27, AnonymBruker skrev:

Er lei av å barbere, hårene er tilbake to timer senere. Har prøvd å vokse, gjør jeg det selv klarer jeg ikke å få alle hårene vekk, og hos salong synes jeg også de kommer så fort tilbake+ det blir jo dyrt i lengden. Så hva funker? Ladyshave er bare barbering ikke sant? Hva er epilator? Hva bruker dere der ute??

Anonymkode: 7c41e...87b

Laserhårfjerning er å anbefale hvis du ønsker en mer permanent løsning. Det koster en del, men som sagt er det såpass permanent at du kanskje kun trenger en gang i året etter fullført behandlig. Har tatt det selv og er veldig godt fornøyd! Laser virker dessverre ikke så bra mot lyse hår. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...