AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Jeg orket bare ikke holde meg til dietten så har kost meg både med lammekoteletter og smågodt. Vekta viser ca 1 kg mer enn forrige uke, men det tar jeg igjen fra i morgen. Skal bare gå ned ca 7 kg totalt så er ikke sånn krise at jeg har kosa meg litt Jeg har trent og faktisk, både step styrke, zumba og styrke skal jeg trene i morgen. Merker jeg blir mer bevisst i forhold til dette med kalorier. Før tenkte jeg ikke på hva jeg puttet i munnen, bare spiste alt jeg ville ha. Hvordan har det gått med dere andre i påsken? Anonymkode: b4d43...0c8 2
Sharon90 Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Prøvde å være litt bevisst, men ble mye godt... Ser på vekta i dag at jeg har gått opp rundt 0.5kg, og stemmer det så er jeg helt sykt fornøyd Så nå er det bare å finne frem de gode vanene og brette opp ermene for å få orden på sakene igjen =) Jeg har mye jeg skal ned, veier 74 nå og skal ned til 65 i første omgang. Deretter 60kg.
BlendaSensitive Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 (endret) Har ikke telt kalorier en smule fredag, lørdag og søndag. Gikk en lang tur på lørdag, men også sovet masse. Har vært sjukt trøtt! Idag er det tilbake på telling og trening senere. Opp 800 gram, men bruker ha etterslep, så vekten er kanskje mer imorgen. ps. besøket kommenterte at jeg har gått ned i vekt! Virket "fit" og mindre i kg også. EDIT: trente en rejal økt idag. Funket fin-fint og var bra å komme tilbake i normalt kosthold igjen. Ikke vanskelig i det hele tatt. Selv med sjokolade og godis rester her og der. :D Endret 28. mars 2016 av BlendaSensitive
Cata Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Har tillatt mer kalorier enn vanlig, men har talt hele tiden så det har ikke gått helt bananas. Trening har vært nesten som vanlig, dvs. nesten samme mengder, men litt mer utendørstrening enn jeg normalt har på en uke.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har en ukes treningsfri lagt inn i treningsprogrammet med jevne mellomrom, og denne uken sammenfalt med påskeuken i år. Matmessig har det vært som normalt. Påskegg på påskeaften, slik tradisjonen er hos oss, men litt ekstra god mat på helligdagene. Anonymkode: 59888...e79
fotosyntesen Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 (endret) Har hatt jobb ett par dager i påsken så jeg har trent godt. MEN har gått i den åpenbare smågodtfella(på grunn av prisen), har spist litt/mye hver dag og har faktisk lagt på meg i påsken. Nå trener jeg stort sett bare styrke og legger fort på meg hvis jeg spiser mye sukker. Endret 28. mars 2016 av fotosyntesen
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Har gått opp ca.en kilo. Helt ok, har hatt en kjempepåske! Kost meg Max og det var vel verd det. Jeg har vært superflink hele 2016, så dette unnet jeg meg :D Anonymkode: b1594...073 2
John_Felipe Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 (endret) Gikk opp kun 1kg selv om jeg følte jeg forsynte meg mye mer enn vanlig av påskematen! Fikk også pakken min på døra på fredag med DEILIG Parmesan og Prosciutto fra Italia så ble xtra kos der Helt sikkert fordi jeg klarte å kaste inn 1 xtra treningsøkt forrige uke. Imorgen blir det vanlig igjen med 3 treninger/uka + diett frem til masse kos til 17. mai (lyst på grillmat,øl og SOL!!) Endret 28. mars 2016 av John_Felipe
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 Jeg skal ikke ned i vekt, men opp i muskelmasse. Men jeg har ikke spist mye usunt generelt fordi jeg syns det er så tullete at man liksom skal ha lov til å putte i seg alt mulig tull i over en uke. . For meg er helsa viktig og jeg har godt igjennom en livsstilsendring siden jul som gjør at jeg nesten ikke spiser noe hvitt sukker. Det er gift for kroppen like mye I påsken, og hvis man først skeier ut i en uke har man lett for å fortsette med det. Skjønner at man vil kose seg, men det fins andre muligheter og skal man ned i vekt er det lurt å ikke skeie ut for mye i ferier. Men litt ekstra er jo greit så klart. Nå får jeg sikkert mange som blir sure, men det får bare være. Kroppen har det best med sunt kosthold året rundt Man må bare finne gode, men sunne alternativer, det fins så mye! Anonymkode: cb9e5...def 2
elathea Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 Har ikke gått noe opp i vekt, heller ned faktisk. Har spist en del mer smågodt en til vanlig men ellers har kostholdet vært tilnærmet normalt.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ikke ned i vekt, men opp i muskelmasse. Men jeg har ikke spist mye usunt generelt fordi jeg syns det er så tullete at man liksom skal ha lov til å putte i seg alt mulig tull i over en uke. . For meg er helsa viktig og jeg har godt igjennom en livsstilsendring siden jul som gjør at jeg nesten ikke spiser noe hvitt sukker. Det er gift for kroppen like mye I påsken, og hvis man først skeier ut i en uke har man lett for å fortsette med det. Skjønner at man vil kose seg, men det fins andre muligheter og skal man ned i vekt er det lurt å ikke skeie ut for mye i ferier. Men litt ekstra er jo greit så klart. Nå får jeg sikkert mange som blir sure, men det får bare være. Kroppen har det best med sunt kosthold året rundt Man må bare finne gode, men sunne alternativer, det fins så mye! Anonymkode: cb9e5...def Jeg tenker helt motsatt! Hvis man har vært flink helt siden nyttår ( som jeg leser at du også har vært) så er det helt rart å skulle tro at det å være supernazi selv i påsken betyr noe. Er målet langvarig vektnedgang så må man skru på langlysene. Det spiller ingen rolle om man går opp en kilo eller to i påsken, det er hverdagen som teller! Anonymkode: b1594...073 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker helt motsatt! Hvis man har vært flink helt siden nyttår ( som jeg leser at du også har vært) så er det helt rart å skulle tro at det å være supernazi selv i påsken betyr noe. Er målet langvarig vektnedgang så må man skru på langlysene. Det spiller ingen rolle om man går opp en kilo eller to i påsken, det er hverdagen som teller! Anonymkode: b1594...073 Jeg unner meg masse gode saker hele tiden jeg, men ikke noe særlig godis. Så det er jo akkurat det jeg sier, at det er livsstilen som teller og noe man kan leve med, og da skal man jo også kunne leve med det i helger og ferier. Hvis man skeier ut og går opp 3 kg hver ferie så er man kanskje FOR streng ellers. Masse smågodt og kaker er jo uansett ikke bra (mest pga sukker ), derfor har jeg funnet en livsstil som ikke inngår sukker utenom noen ganger hvis jeg får servert. Er mer fordi jeg ikke trenger det. Og DET er akkurat det jeg ikke vil ødelegge. Men for all del får folk skeie ut så mye de vil for meg. Anonymkode: cb9e5...def 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har gitt fullstendig f... Så har spist ca 1 kg sjokolade og to poser ostepop. Skjerpings fra i morgen! Skal ned fra 62 til 55. Anonymkode: bb55f...c0d
fullkornspasta Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 Problemet mitt er vel at det ikke har blitt gått..
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #15 Skrevet 28. mars 2016 Til helvete siden jeg har ligget med influensa hele jævla påsken... Anonymkode: 30b56...5eb 1
Mirage Skrevet 28. mars 2016 #16 Skrevet 28. mars 2016 Gått helt til Hell, så 1.2 kg i pluss... Men, på an igjen i morgen... 1
dillyduzit Skrevet 28. mars 2016 #17 Skrevet 28. mars 2016 Spist akkurat som vanlig, eneste forskjell er at jeg (som nesten alle andre) har hatt fri, så det eneste jeg har beveget på meg er til og fra butikken med tunge handleposer. Har dog en fysisk krevende jobb med mange tunge løft, så trening etter arbeidstid står ikke høyest på listen uansett.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #18 Skrevet 29. mars 2016 Ble et par korte joggeturer, en dag i slalåmbakken og masse aking og lek i snøen sammen med ungen, men også rødvin, lammelår og smågodt - likevel, vekta viser det samme som før påske. Var egentlig forberedt på litt oppgang, men selvfølgelig greit at det ikke ble det. Mest av alt følte jeg meg litt oppblåst når jeg spiste godteri, blir lite av det til vanlig (og det er kanskje like greit) Anonymkode: 6114a...72f
Freaky Fly Skrevet 29. mars 2016 #19 Skrevet 29. mars 2016 Utrolig nok, etter å ha spist mye usunt og "fylla" tre dager fra palmesøndag-helgen til og med søndag 1. påskedag hadde jeg bare gått opp 4-500 gram i går, og i dag viste vekta 600 gram mindre igjen og 75,2 kg - har ikke vært under 75,3 før. Så, kroppen min har tydeligvis taklet den usunne maten og all alkoholen greit. Fikk pressa inn to styrkeøkter forrige uke og en god tur en dag, heldigvis! Når det kom til maten telte jeg kalorier i ukedagene, men lot meg skeie ut. I helgene droppet jeg å telle, og prøvde å kose meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå