Dina Skrevet 21. oktober 2004 #2 Skrevet 21. oktober 2004 Så den forrige helg, og elsket den!! Allerede før filmen var slutt sa jeg til min kjære at denne må vi gå og se en gang til... Likte veldig godt "Mongoland" også jeg da, og det er jo samme gjengen som står bak "Monstertorsdag".
lizzy x Skrevet 21. oktober 2004 #3 Skrevet 21. oktober 2004 var og så monstertorsdag igår og ble positivt overrasket filmen var over min forventning,syns ikke norsk film er noe særlig men i den sisite tiden syns jeg det har vært mye bra...anbefaler deg å gå og se monstertorsdag kjempebra film + at det var dritskøy at de har filmet herfra ( stavanger området )
Gjest 1111 Skrevet 21. oktober 2004 #4 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg likte ikke mongoland, så er usikker på om jeg kommer til å se denne. men kanskje..
Aida Skrevet 21. oktober 2004 #5 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg synes den var ganske bra, men ikke noe voldsomt heller. Danskene var kule, og morsomt å se filming fra Jæren og Stavanger. Ble ikke kjempeimponert, ikke i nærheten av Uno, for eksempel.
Dina Skrevet 21. oktober 2004 #6 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg synes den var ganske bra, men ikke noe voldsomt heller. Danskene var kule, og morsomt å se filming fra Jæren og Stavanger. Ble ikke kjempeimponert, ikke i nærheten av Uno, for eksempel. Det blir nok uansett veldig subjektivt dette. Jeg like også Uno kjempegodt, men likte faktisk Monstertorsdag enda bedre, men det er jo en helt annen type film da..! Gøy at det har kommet så mange bra norske filmer i det siste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå