AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Hvordan var det? Vil dere si at familielivet er annerledes enn andre dere kjenner? Føler du at du er bortskjemt? Har du et annet syn på penger enn andre, tror du? Fortell gjerne! Anonymkode: f31b2...49e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Litt usikker på om jeg er i den kategorien, men min far hadde en veldig stor formue. Jeg bodde med min mor som valgte alenemor-tilværelsen med dårlig økonomi og avviste all form for økonomisk hjelp fra min far og nektet han samvær. Alt dette fikk jeg vite i voksen alder. Da min far døde, arvet jeg alt og hadde nok ikke trengt å jobbe resten av livet, men ga avkall på dette. De har ikke gitt bort alt i tilfelle jeg skulle angre og har heller investert i eiendommer eller at de overfører dette videre til mine fremtidige barn. Sånn som det er nå, har jeg ikke hatt behov for det. Anonymkode: 66315...51b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Tja, velstand og velstand. Min mor traff min stefar da jeg var i 10-års alderen, han har vært heldig med investeringer og driver nå sitt eget firma. De har ganske greit med penger nå, og under oppveksten min hadde vi det ganske bra økonomisk sett etter en stund, bodde i ett stort hus og manglet aldri noe. Ja, jeg er nok litt bortskjemt i den grad at jeg har tilgang på ressurser og godt med hjelp hjemmefra dersom jeg skulle trenge det. Ellers skulle jeg ønske jeg var mer økonomisk i tankegangen min, som sikkert er ett resultat av å vokse opp slik jeg gjorde. Anonymkode: a1ed0...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå