AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 For ca 4 år siden skrev jeg med en brasilianer på sukker eller møteplassen eller gud veit hva det var. Fikk aldri møttes fordi jeg fikk meg kjæreste, men har hatt litt kontakt de siste 4 årene. Nå i påsken har han sendt meg melding der han sier han har tenkt masse på meg de siste årene, selv om vi aldri har møttes så har vi skrevet en del med hverandre. Snakket i tlf og. Han er veldig PÅ med at han ønsker et fast forhold og familie, og sier han er betatt av meg (ut fra bilder på facebooken min etc). Men jeg er så usikker. Han vil møte meg nå snart. Greia er at han ikke har oppholdstillatelsen sin i orden, så jeg tenker litt sånn at kan han være ute etter noen å gifte seg med for å få fast oppholdstillatelse? I tillegg har jeg såå dårlig erfaring med brasilianske menn. Største utro drittsekkene jeg har møtt i hele mitt liv. Han her virker snill da, men jeg vet ikke. Mitt kjærlighetsliv er ikke-eksisterende, og jeg tenker også om dette er min siste sjanse. Er jo ingen som vil ha meg siden menn hater meg såh.. Blir søte unger da. Hadde dere møtt han? Anonymkode: aebd7...f7e
Cleopatra. Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 "Blir søte unger da" Hvor gammel er du? Og for å svare på spørsmålet, nei ville ikke møtt han. 8
Leamur Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Basert på dette: "Mitt kjærlighetsliv er ikke-eksisterende, og jeg tenker også om dette er min siste sjanse. Er jo ingen som vil ha meg siden menn hater meg såh." så vil jeg si Nei. Du bør absolutt jobbe litt med selvtilliten din før du i det hele tatt er klar for å treffe noen. du skal aldri slå deg til ro med noe fordi du tror du ikke kan få noe annet! 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 Med en gang jeg leste ordet "brasilianer" så tenkte jeg NEI! Anonymkode: 06c77...a25 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 1 minutt siden, Fireball skrev: "Blir søte unger da" Hvor gammel er du? Og for å svare på spørsmålet, nei ville ikke møtt han. Jeg blir 35 i år. Så har jo ikke all verdens tid på meg til å møte noen. Og jeg møter ikke en kjeft ellers.. er enten på jobb, hjemme eller på trening så kommer ingen kjekke menn og sjekker meg opp akkurat. Og på nettdating så er det bare idioter og slemme menn. Mot meg hvertfall. er det jeg mener med at menn hater meg, siden de er så slemme. Han her føler jeg at jeg kjenner litt, men vet ikke om jeg faller for han.. Anonymkode: aebd7...f7e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med en gang jeg leste ordet "brasilianer" så tenkte jeg NEI! Anonymkode: 06c77...a25 Har du også dårlige erfaringer med de? Jeg var samboer med en før som banket meg og var helt psycho. Han driver fortsatt og stalker meg på jobb så ting er litt vanskelig. Prøver å ikke tenke at alle er sånn, men det er vanskelig. Anonymkode: aebd7...f7e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Nei. Du er ikke i stand til å ha noen relasjoner med menn overhode med den innstillingen din. Du trenger å fikse deg selv og din selvfølelse først og fremst. Anonymkode: 572a9...4e0 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #11 Skrevet 27. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Du er ikke i stand til å ha noen relasjoner med menn overhode med den innstillingen din. Du trenger å fikse deg selv og din selvfølelse først og fremst. Anonymkode: 572a9...4e0 Hvordan da? Jeg har gått til 5 psykologer, men ingen kan hjelpe meg ang selvtillit. Som sagt prøver jeg å være mer åpen ang. menn. Selv etter å ha blitt banka opp og sånn.. Anonymkode: aebd7...f7e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #12 Skrevet 27. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da? Jeg har gått til 5 psykologer, men ingen kan hjelpe meg ang selvtillit. Som sagt prøver jeg å være mer åpen ang. menn. Selv etter å ha blitt banka opp og sånn.. Anonymkode: aebd7...f7e Du trenger å være ærlig med deg selv og sette deg først. Må du ha en mann for å føle deg hel eller kan du føle deg hel på egenhånd? Anonymkode: 572a9...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #13 Skrevet 27. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: For ca 4 år siden skrev jeg med en brasilianer på sukker eller møteplassen eller gud veit hva det var. Fikk aldri møttes fordi jeg fikk meg kjæreste, men har hatt litt kontakt de siste 4 årene. Nå i påsken har han sendt meg melding der han sier han har tenkt masse på meg de siste årene, selv om vi aldri har møttes så har vi skrevet en del med hverandre. Snakket i tlf og. Han er veldig PÅ med at han ønsker et fast forhold og familie, og sier han er betatt av meg (ut fra bilder på facebooken min etc). Men jeg er så usikker. Han vil møte meg nå snart. Greia er at han ikke har oppholdstillatelsen sin i orden, så jeg tenker litt sånn at kan han være ute etter noen å gifte seg med for å få fast oppholdstillatelse? I tillegg har jeg såå dårlig erfaring med brasilianske menn. Største utro drittsekkene jeg har møtt i hele mitt liv. Han her virker snill da, men jeg vet ikke. Mitt kjærlighetsliv er ikke-eksisterende, og jeg tenker også om dette er min siste sjanse. Er jo ingen som vil ha meg siden menn hater meg såh.. Blir søte unger da. Hadde dere møtt han? Anonymkode: aebd7...f7e TS:Er dette den samme jeg var i kontakt med på Møteplassen for 3-4 år siden kanskje? Han var også veldig på.Ville at vi skulle bli kjærester før vi i det hele tatt hadde møtt hverandre.Snakket mye om hvor ambisiøs han var,at han ønsket å bo i Norge resten av livet,gifte seg og få familie,og hvor hardt livet i Brasil var.Jeg tvilte på historiene hans siden han først sa han var utdannet tannlege og bare hadde praksisen igjen,men samtidig aldri ble ferdig med dette,og oppga arbeidsgivere og skoler på Facebook som ikke stemte overens med det han fortalte. Anonymkode: 0256b...a58 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #14 Skrevet 27. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger å være ærlig med deg selv og sette deg først. Må du ha en mann for å føle deg hel eller kan du føle deg hel på egenhånd? Anonymkode: 572a9...4e0 Min største drøm er å få min egen familie, jeg vil ha mann og barn! En trygg mann som er snill og behandler meg bra. Jeg har ingen problemer med å være alene. Trives godt i eget selskap, men har også gode venner og familie som stiller opp. Nå har jeg brukt 3 år på terapi pga exen og føler at jeg må komme meg videre. Har ikke datet noen i denne perioden, inntil forrige uke da jeg var på dater med noen duster fra sukker. Så selvutvikling og bearbeiding kan jeg mye om. Anonymkode: aebd7...f7e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #15 Skrevet 27. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min største drøm er å få min egen familie, jeg vil ha mann og barn! En trygg mann som er snill og behandler meg bra. Jeg har ingen problemer med å være alene. Trives godt i eget selskap, men har også gode venner og familie som stiller opp. Nå har jeg brukt 3 år på terapi pga exen og føler at jeg må komme meg videre. Har ikke datet noen i denne perioden, inntil forrige uke da jeg var på dater med noen duster fra sukker. Så selvutvikling og bearbeiding kan jeg mye om. Anonymkode: aebd7...f7e Da fortsetter du med selvutviklingen og dater her hjemme Ikke alle menn er duster, tvert imot, men sett deg selv først. Ikke fall for første og beste som vil henge med deg. Ta vare på deg selv. Og dropp fyren fra Brasil. Anonymkode: 572a9...4e0 1
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 27. mars 2016 #16 Skrevet 27. mars 2016 Jeg ville ikke møtt han, men det er ikke fordi han er brasiliansk - Syns folk er litt frekke når de mener at bare fordi menn kommer fra et visst land så er det dealbreaker. Alle er ikke like?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #17 Skrevet 27. mars 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da? Jeg har gått til 5 psykologer, men ingen kan hjelpe meg ang selvtillit. Som sagt prøver jeg å være mer åpen ang. menn. Selv etter å ha blitt banka opp og sånn.. Anonymkode: aebd7...f7e Jeg er like gammel som deg og har tilknytningsproblemer, noe som gikk for alvor opp for meg etter forrige forhold. Jeg har for første gang i mitt liv kuttet ut menn helt. Jeg har et par forhold bak meg og har alltid fått oppmerksomhet, men må være helt ærlig med meg selv på hva jeg egentlig trenger. Jeg har aldri vært med noen som har vært voldelig, men de har vært feil av andre grunner. Så nå har jeg kommet til et sted i livet der jeg tenker at jeg ønsker å treffe en grei og god mann som passer for meg. Blir det ikke barn av det så er det ikke meningen at jeg skal ha barn. Jeg er veldig glad for at jeg ikke har fått barn tidligere, jeg har ikke vært klar for det overhodet. Ikke ta til takke med en mann fordi du kjenner at den biologiske klokken ringer høyt, det ender med samlivsbrudd og barnefordeling innen fem år. Anonymkode: 06c77...a25 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #18 Skrevet 27. mars 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: For ca 4 år siden skrev jeg med en brasilianer... Anonymkode: aebd7...f7e Alle mine fordommer konkluderte med nei allerede her. Anonymkode: ec806...cad 4
Chestnut Skrevet 27. mars 2016 #19 Skrevet 27. mars 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med en gang jeg leste ordet "brasilianer" så tenkte jeg NEI! Anonymkode: 06c77...a25 Veldig simplistisk tankegang å dømme et menneske utelukkende basert på hvilket land vedkommende er fra...
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #20 Skrevet 27. mars 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da fortsetter du med selvutviklingen og dater her hjemme Ikke alle menn er duster, tvert imot, men sett deg selv først. Ikke fall for første og beste som vil henge med deg. Ta vare på deg selv. Og dropp fyren fra Brasil. Anonymkode: 572a9...4e0 Han bor i Norge altså, bare så det er klart Han snakker bra norsk og jobber her, men har ikke fast jobb, kun fått vikariater. Jeg ville aldri reist for å møte en random som kontaktet meg på en nettdatingside. Så desperat er jeg heldigvis ikke. Men jeg er kanskje litt der at jeg er takknemlig for at noen liker meg, jeg vet ikke helt.. siden alle menn bare avviser meg hele tiden. Og jeg har ikke gått etter pleyere heller, er liksom helt vanlige menn som har skrevet stygge meldinger til og, ledd av meg på gata og sånn.. og de er norske. Anonymkode: aebd7...f7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå