AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Man kan jo få stygge kommentarer der. Jeg vet jeg ikke hadde taklet det psykisk, om noen f.eks skrev at jeg var stygg og burde dø. Flere av vennane mine maser om at jeg må få meg insta, men jeg tør ikke.. Har et kontrollbehov som er ganske ekstremt. Er det vanlig å få stygge meldinger på instagram? Eller gjelder det mest kjendiser? Anonymkode: 4cbd4...208
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Jeg har privat instagram. Kun nærmeste venner følger meg. Anonymkode: f1f61...dfc 1
plastfolien Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Det er jo bare å ha låst profil, slik at du selv kontrollerer hvem som får lov å følge deg :-) selv har jeg aldri fått stygge meldinger. 3
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Låst profil selvfølgelig. Du velger selv hvem som kan se bildene dine.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Tørr det ikke, har det ikke. Så enkelt. Anonymkode: f0638...c14 1
dillyduzit Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Har åpen profil, enda ikke fått noe negativ kommentar. Nå er ikke jeg den type til å poste selfies heller, mer reisebilder. 4
Troll! Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 Har ingen bilder av meg selv på instagram, har ingen informasjon om meg selv på den kontoen heller. Alle bilder jeg har der har jeg tatt med speilrefleks kamera, akt jeg lir super fornøyd med havner der
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 3 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Låst profil selvfølgelig. Du velger selv hvem som kan se bildene dine. Åh, det visste jeg ikke Trodde gud og hvermann kunne skrive kommentarer på insta jeg. Men er det vanlig å få stygge kommentarer? Anonymkode: 4cbd4...208
Gjest Linaria Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 Jeg får heller ingen negative kommentarer, men jeg legger ikke ut så mange bilder av meg selv. Om jeg gjør det, er ikke fokuset på mitt utseende, men på stedet jeg er. F.eks. selfie med en fin utsikt eller kjent bygning i bakgrunnen.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Haha, jeg har tre instagramkontoer, og aldri har noen sagt at de håpet jeg døde Aldri fått noen som helst av negative tilbakemeldinger. Såframt du ikke er kjendis får du neppe fryktelig mange følgere utenom familie og venner, med mindre du gjør noe spesielt for å få det. Jeg ville nok ikke vært så veldig bekymret for akkurat det. Anonymkode: dfb61...2a3
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 27. mars 2016 #11 Skrevet 27. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Åh, det visste jeg ikke Trodde gud og hvermann kunne skrive kommentarer på insta jeg. Men er det vanlig å få stygge kommentarer? Anonymkode: 4cbd4...208 Har aldri fått stygge kommentarer, men så godkjenner jeg de færreste i min profil (litt over 100 følgere ? ) da jeg egentlig ikke vil at hvem som helst kan komme inn og se på bildene mine
Millimani Skrevet 27. mars 2016 #12 Skrevet 27. mars 2016 Å tørre det er ikke noe problem da man kan velge mellom åpen og låst profil. Men vitsen med instagram har jeg aldri sett. Har hatt to profiler, den ene fra 2012 til 2013, og den andre i 2014. Sletta begge. La ikke ut bilder av meg selv, og la vel ut fem bilder på hver av profilene. Brukte det aldri, annet enn at det hendte jeg var en snoker på andres åpne profiler Så til slutt så sletta jeg instagram da jeg ikke ser noen vits i at jeg skal være der. Og denne gangen skal jeg ikke lage ny profil før jeg vet med 100% sikkerhet at jeg faktisk er interessert i å bruke dem
Sparkles Skrevet 27. mars 2016 #13 Skrevet 27. mars 2016 Legger sjeldent ut bilder av meg selv der, men aldri fått noe negativt på de jeg har lagt ut 1
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 27. mars 2016 #14 Skrevet 27. mars 2016 Bare ha låst profil også lar du bekjente og venner følge deg. Hvis du er i vgs. alder eller høyere, så har du ikke mye å bekymre deg for - Folk pleier da å være mer modne. Det er forresten egentlig bare veldig kjente folk som får veldig mye hat - Type bloggere etc.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #15 Skrevet 27. mars 2016 Er det noen som tørr å legge sin instagram her da ?😁 Vært spennende å fulgt dere Anonymkode: 9ad35...b8d
Belbus Skrevet 27. mars 2016 #16 Skrevet 27. mars 2016 Det er vel ikke vanlig å kommentere stygt til andre? Med mindre det er fjortisser som kommenterer på kjendisers IG. Men ikke andre vanlige folk?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #17 Skrevet 27. mars 2016 Et øyeblikk siden, Belbus skrev: Det er vel ikke vanlig å kommentere stygt til andre? Med mindre det er fjortisser som kommenterer på kjendisers IG. Men ikke andre vanlige folk? Men det kan skje, og det er det som gjør at jeg syns det er skummelt å starte en ig-konto.. Anonymkode: 4cbd4...208
Belbus Skrevet 27. mars 2016 #18 Skrevet 27. mars 2016 (endret) Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men det kan skje, og det er det som gjør at jeg syns det er skummelt å starte en ig-konto.. Anonymkode: 4cbd4...208 Du får gjøre så du må godkjenne alle som skal se bildene dine da. Eller bare aldri få deg insta Endret 27. mars 2016 av Belbus
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #19 Skrevet 27. mars 2016 Har to kontoer med flere tusen følgere til sammen og har aldri fått en negativ kommentar Anonymkode: ac80a...5f5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #20 Skrevet 28. mars 2016 Har flere hundre følgere og noen tusen bilder på Instagram og aldri fått en eneste stygg kommentar. Faktisk bare fine kommentarer. Men så er det minimalt med bilder av meg der. Og ingen typiske selfies. Tar bilder av fine motiver. Reise, natur osv. Bruker man dette fornuftig så er det ingen problem. Anonymkode: b2ac3...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå