AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Jeg har ikke gjort noe "sånt" med min kjære på 5-6 måneder. Og det vil vare livet ut, det er frivillig til en viss grad, men det ligger mye bak. Det er jo ikke optimalt å ha det sånn, men det går foreløbig helt OK. Opp og ned, gode og dårlige perioder. Er det flere der ute som har det på samme måte, at dere til tross for at dere er kjærester etc ikke kan ha sex? Anonymkode: 6f20e...221
sweety pie Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Er det pga sykdom? Sex er jo veldig viktig, det er på en måte det som skiller seg fra vennskap. 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Ingen som vil ha sex med meg så kommer aldri til å oppleve det igjen. Kanskje hvis jeg dro til Gambia og kjøpte meg en mann eller noe, men syns det er litt drøyt... Anonymkode: 36ff7...5d1 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Jeg må helt ærlig si at jeg syns det er en befrielse da mitt sexliv uansett er ødelagt av slu innpåslitne drittfolks som jeg har bodd sammen med og truffet, så jeg er aseksuell jeg. Om jeg drikker en masse alkohol for å holde ut å se en naken kropp så får jeg flashbacks i mndsvis og har ingen glede av det uavhengig av om jeg får orgasme eller ikke. Tror jeg må ha blitt misbrukt i tidligere liv eller noe. Aseksuelle føler lyst etter 8 halvlitere men de har distorted sexuality. Jeg liker best å unngå det så jeg slipper å slite med flashbacks i månedsvis. Kan jo hende jeg blir kvalm lissm. Anonymkode: 54fdd...7c8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 To år siden sist, og sist gang var absolutt ikke en herlig opplevelse... Litt redd for at den episoden med exen har ødelagt gleden ved sex for meg, da det fortsatt er vanskelig for meg å hive meg uti igjen til tross for at jeg har møtt flere attraktive menn som lett hadde blitt med hjem, men jeg må jo bare håpe på at jeg kan jobbe meg gjennom dette. Jeg er absolutt ikke aseksuell, og kan ikke tenke meg et sexløst forhold, samtidig som at jeg ikke "tar til takke" med hva som helst pga sist gangs negative opplevelse... Anonymkode: 5753a...f5a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Jeg har ikke hatt sex på 6 år, vet ikke om det kvalifiserer til "aldri". Har ikke noe ønske om å ha sex mer. Er ikke i et forhold. Anonymkode: f3bb1...87a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 Jeg tolket dette som et spm til de som var i forhold, uten sex? Samboeren min og jeg har ikke hatt sex på over 1 år nå. Det går greit, men som ts sier er det opp- og nedturer. Jeg vet han elsker meg og ser på meg som hans eneste ene, men jeg føler meg ikke sexy og begjært. Jeg er ofte kåt, men lar det gå utover meg selv, for å si det sånn. Sånn må det bare være.. Anonymkode: 56c39...4f0
runi Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Fruen har hatt kreft i underlivet for 20 år siden, så da var det slutt for meg. Men er veldig lysten på sex med en annen
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 14 timer siden, sweety pie skrev: Er det pga sykdom? Sex er jo veldig viktig, det er på en måte det som skiller seg fra vennskap. Jeg er uenig i at det skiller vennskap fra et kjæresteforhold jeg elsker samboeren min, som en kjæreste. Vi koser og gjør andre ting, men akkurat samleie kan vi ikke. Det er fordi ingen prevensjon pr dags dato er sikker nok, og en av oss tåler ikke de sterkeste ppillene, det er komplisert. Men vi ønsker ikke barn, så derfor avstår vi heller fra akkurat samleie... Anonymkode: 6f20e...221
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 1 time siden, runi skrev: Fruen har hatt kreft i underlivet for 20 år siden, så da var det slutt for meg. Men er veldig lysten på sex med en annen Tolker det dithen at forholdet er på vei i dass. Anonymkode: 6f20e...221
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tolket dette som et spm til de som var i forhold, uten sex? Samboeren min og jeg har ikke hatt sex på over 1 år nå. Det går greit, men som ts sier er det opp- og nedturer. Jeg vet han elsker meg og ser på meg som hans eneste ene, men jeg føler meg ikke sexy og begjært. Jeg er ofte kåt, men lar det gå utover meg selv, for å si det sånn. Sånn må det bare være.. Anonymkode: 56c39...4f0 Ja, nettopp. Ikke alle forhold behøver å være preget av sex./samleie Anonymkode: 6f20e...221
runi Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tolker det dithen at forholdet er på vei i dass. Anonymkode: 6f20e...221 Nei, er ikke det. Sykdom kan alle få, men hadde vært deilig med et knull 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tolket dette som et spm til de som var i forhold, uten sex? Samboeren min og jeg har ikke hatt sex på over 1 år nå. Det går greit, men som ts sier er det opp- og nedturer. Jeg vet han elsker meg og ser på meg som hans eneste ene, men jeg føler meg ikke sexy og begjært. Jeg er ofte kåt, men lar det gå utover meg selv, for å si det sånn. Sånn må det bare være.. Anonymkode: 56c39...4f0 1 år virkelig? Skjønner at du ikke føler deg sexy da. Hvorfor har han ikke lyst? Depressiv eller noe? Anonymkode: 37647...5bb
Saraby Skrevet 29. mars 2016 #14 Skrevet 29. mars 2016 Tråden er ryddet for avsporinger og innlegg som omhandler brudd på norsk lov. -Saraby, mod.
Saraby Skrevet 29. mars 2016 #15 Skrevet 29. mars 2016 Tråden er ryddet for spørsmål til modereringen. Minner om at dette kan tas på PM eller ris&ros. -Saraby, mod.
Tvist Skrevet 29. mars 2016 #16 Skrevet 29. mars 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er uenig i at det skiller vennskap fra et kjæresteforhold jeg elsker samboeren min, som en kjæreste. Vi koser og gjør andre ting, men akkurat samleie kan vi ikke. Det er fordi ingen prevensjon pr dags dato er sikker nok, og en av oss tåler ikke de sterkeste ppillene, det er komplisert. Men vi ønsker ikke barn, så derfor avstår vi heller fra akkurat samleie... Anonymkode: 6f20e...221 Har du/dere vurdert om en av dere vil sterilisere seg? Ellers finnes det jo hormonfri prevensjon, som f. eks kobberspiral. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #17 Skrevet 29. mars 2016 Hadde ikke samme årsak som deg, men her er det sykdom som er årsaken. Det er snart 4 mnd siden sist, før der var det 6mnd, og før der ett år. Det går i bølgedaler pga mine hormonelle forstyrrelser i kroppen. Må prøve å redusere medisiner for det er også en årsak. Kan fint finne frem leketøy de dagene han er ute, men det er kun for orgasmen sin del. Vi er gift på 3dje året. Så klart er det frustrerende for han -og for meg. For jeg vil jo gjerne være en kone som gir han det han trenger og vil ha. I hverdagen finner vi på mye forskjellig. Vi kjeder oss ikke sånn egentlig, men må innrømme at lysten kommer de dagene vi er en del sammen med venner eller har opplevd noe utenom det vanlige. Alkohol hjelper også på, men det bør bare være jeg som drikker da han er ubrukelig når han drikker :-P og jeg drikker sånn 2-3ganger i året. Vi ønsker oss barn. Men for å bli gravide må vi ha sex :-P Anonymkode: d5a2d...f6a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #18 Skrevet 29. mars 2016 Vi har sjelden sex, har vel kun hatt sex to-tre ganger hittil i år. Jeg har ganske stor sexlyst, så da masturberer jeg i stedet for. Går greit det, har en vibrator som brukes flittig. Sex mellom oss er egentlig ikke så viktig, vi er ellers ganske intime og flørtete i hverdagen. Noe som igjen gjør at jeg ofte er kåt, men har min løsning på det heldigvis. Anonymkode: 43c4d...9f3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #19 Skrevet 29. mars 2016 Den 28.3.2016 at 13.37, AnonymBruker skrev: 1 år virkelig? Skjønner at du ikke føler deg sexy da. Hvorfor har han ikke lyst? Depressiv eller noe? Anonymkode: 37647...5bb Han har angst og går på antidepressiva, og har dermed lavt sexlyst. Jeg har høy sexlyst, så det blir solo på meg. Men jeg savner å ha en kropp inntil min, hender som tar på meg osv. Anonymkode: 56c39...4f0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #20 Skrevet 30. mars 2016 Jeg har ikke sex, da det er kjedelig stort sett. Min fetisj er det ingen kvinner som har, og om de finnes så leter de ikke etter meg for å si det slik. Kvinner kan jo bare si hva de vil ha så får de det. Menn kan ikke det, de blir sett rart på. Anonymkode: 63457...1dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå