Gå til innhold

Jenter; hvor usexy syns dere det er med skallethet/tynt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først var pappaen til barna skallet. En hardbarka tatovert mann, det var liksom dritsexy, jeg trodde han var så moden og mannete og selvstendig. He's NOT. Anywho - det ble slutt og tragikomisk nok har jeg siden for det meste blitt tiltrukket av menn med lite hår. Men MÅNE? Nei.

Enten kort kort kort over HELE huet eller barber det bort.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kroppsfasong har mye å si. Stor og sterk og skallet kan se badass ut, men liten og tynn? Not so much.

Anonymkode: a7cbb...cec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om man kan få slettet bilder man legger ut som AB..

Anonymkode: 35ae8...bd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har bra skjeggvekst, spiller det stort sett ikke noe rolle hva som skjer med håret på hodet.

Skjeggvekst nøkkelen her.

Har du dårlig skjeggvekst blir det verre. Da ville jeg vurdert hårtransplantasjon. Wayne Rooney gjorde det, ser helt greit ut.

Anonymkode: 5050c...e80

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du har bra skjeggvekst, spiller det stort sett ikke noe rolle hva som skjer med håret på hodet.

Skjeggvekst nøkkelen her.

Har du dårlig skjeggvekst blir det verre. Da ville jeg vurdert hårtransplantasjon. Wayne Rooney gjorde det, ser helt greit ut.

Eier ikke skjeggvekst heller..

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eier ikke skjeggvekst heller..

Det var kjipt. Men er du i det minste høy da? Det kompenserer for det meste.

Er du lav i tillegg, så stiller du med ganske dårlige kort når det kommer til damer. Da vet jeg rett og slett ikke om det er så mye å gjøre. Kanskje reise til utlandet eller noe.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du lav i tillegg, så stiller du med ganske dårlige kort når det kommer til damer. Da vet jeg rett og slett ikke om det er så mye å gjøre. Kanskje reise til utlandet eller noe.

Ikke enig.

Så lenge du holder det kort (max 1 cm) er det ett fett om du er lav, høy, har skjeggvekst eller ikke.

Hilsen dame :) 

Anonymkode: 3899e...5be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For guds skyld ikke spar på det lille håret du har. MYE bedre med barberte hoder da, enn hentesveis for å dekke over måne. 

Anonymkode: 579ec...b67

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
Den 26.3.2016 at 20.19, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kar i slutten av 20-åra, og jeg har ganske tynt hår på toppen av skallen. Trass i det, sverger jeg til å beholde håret, og klipper meg aldri skalla. Jeg syns det er stygt og det passer ikke på meg. Derfor klipper jeg meg alltid slik at håret er mye kortere på sidene og bak enn på toppen, for å kompensere litt..

Vet ikke hvordan andre ser på åssen håret ser ut, men jeg føler ikke at jeg ser skallet ut, når jeg har håret på toppen. Men hvis jeg kikker inn i et speil med ryggen til et annet speil og kikker på topplokket, ser det forferdelig tynt ut.. Men det er bare kanskje slik det ser ut i lys, og ikke hvordan folk ser det..

Selvtilliten er ikke helt på topp fra før av, og dette hjelper jo ikke.. Hva tenker jenter om dette? Er ikke så lett for dere å vite hvordan nøyaktig håret mitt ser ut, men ville dere foretrukket av fyren heller klippet seg skalla, enn å beholde et tynt hår..? Jeg har ofte noen centimeters lengde på håret på toppen, mens jeg klipper det bak og på sidene ned til 4-5 mm. Da syns jeg det ser ganske OK ut..

Hadde det samme problemet jeg også i slutten av 20årene ...hatet det. Da jeg testet den skalla frisyren tidligere når jeg hadde hår. Så faen ikke ut ..og den dagen jeg måtte bare barbere vekk alt 2 ganger i uken så var det ganske tungt. 

Begynte gradvis å vende meg til det - men det er klart at jeg ser enda ikke ut da jeg ikke har en hodeform som passer til det.
Nå er det sånn 6 år siden ..men håret kommer ikke akkurat tilbake for å si det sånn så intet å gjøre med det. 

Iforhold til damer så har jeg ikke klart å få meg kjæreste etter jeg ble skalla. Burde nok gjort en større innsats for å etablere meg med familie før jeg ble det men sånn er det ...alt kommer ned til hodeformen din tror jeg. Er man heldig og har hodeformen "inne" så gjør det lite at man mister håret. Om man ikke har det og likevel mister det så ...vel ja what to do ? :)

Anonymkode: 7801d...d2d

AnonymBruker
Skrevet

lite hår på toppen gjør ingenting. for min del trenger du ikke shave det helt av, så lenge du holder det kort. For all del... ikke prøv å skjul tynnheten. Hold håret ganske kort. 

Type hentesveis er helt grusomt. 

jeg hadde brydd meg nada om mengden hår på toppen. for meg er sjarmen, smilet, øynene og personligheten og helheten MYE viktigere enn lite hår på toppen. 

"dame - 33 år"

Anonymkode: e9fc6...b43

Skrevet

Kjenner to brødre; han ene er 170 og han andre 174. Begge er i tjueårene og har relativt store viker, og er tynne på toppen. Han høyeste velger å trimme håret helt ned, han minste prøver å dekke til vikene/månen... Ingen av de er spesielt store, og har ikke særlig skjeggvekst, men jeg må si at han som trimmer håret ned til 4-5mm, er tusen ganger kjekkere enn sin bror.. Det blir noe.. Patetisk (i mangel på bedre ord) rundt det å skulle "gjemme" bort de stedene hvor håret begynner å tynnes.. :P  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye penere (og mer sexy) å klippe det helt kort kort (noen få mm), eller barbere bort alt, om det virkelig begynner å bli tynt.

Anonymkode: 2dab8...268

Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det samme problemet jeg også i slutten av 20årene ...hatet det. Da jeg testet den skalla frisyren tidligere når jeg hadde hår. Så faen ikke ut ..og den dagen jeg måtte bare barbere vekk alt 2 ganger i uken så var det ganske tungt. 

Begynte gradvis å vende meg til det - men det er klart at jeg ser enda ikke ut da jeg ikke har en hodeform som passer til det.
Nå er det sånn 6 år siden ..men håret kommer ikke akkurat tilbake for å si det sånn så intet å gjøre med det. 

Iforhold til damer så har jeg ikke klart å få meg kjæreste etter jeg ble skalla. Burde nok gjort en større innsats for å etablere meg med familie før jeg ble det men sånn er det ...alt kommer ned til hodeformen din tror jeg. Er man heldig og har hodeformen "inne" så gjør det lite at man mister håret. Om man ikke har det og likevel mister det så ...vel ja what to do ? :)

Ok, det er ikke fordi du er skalla at du ikke har fått dame! Du føler deg kanskje så stygg at folk merker det, men du kan se akkurat lik ut, og FØLE deg bra, og dra damer! Jeg lover!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Danny DeVito og Bob Hoskins er/var jo lave og tynne i håret.

Anonymkode: a7cbb...cec

Skrevet

Er sammen med en som deg jeg, det gjør ingenting at han er noe skallet for min del.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Ok, det er ikke fordi du er skalla at du ikke har fått dame! Du føler deg kanskje så stygg at folk merker det, men du kan se akkurat lik ut, og FØLE deg bra, og dra damer! Jeg lover!

Nei nå har jeg vært skalla i så mange år at jeg ikke tenker over det engang ...FØLER meg bra nok som jeg er. 
En ting er hva folk sier ..en helt annen ting er hva de faktisk gjør. Å innrømme noe annet her inne så ville en raskt fått stempel som overfladisk osv :)

Skrevet

Nå er ikke jeg jente lenger, men skallede menn er sexy. Jeg foretrekker at de klipper seg kort når de begynner å bi tynn i håret. 

Hentehår er tragisk stygt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...