AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Jeg er en kar i slutten av 20-åra, og jeg har ganske tynt hår på toppen av skallen. Trass i det, sverger jeg til å beholde håret, og klipper meg aldri skalla. Jeg syns det er stygt og det passer ikke på meg. Derfor klipper jeg meg alltid slik at håret er mye kortere på sidene og bak enn på toppen, for å kompensere litt.. Vet ikke hvordan andre ser på åssen håret ser ut, men jeg føler ikke at jeg ser skallet ut, når jeg har håret på toppen. Men hvis jeg kikker inn i et speil med ryggen til et annet speil og kikker på topplokket, ser det forferdelig tynt ut.. Men det er bare kanskje slik det ser ut i lys, og ikke hvordan folk ser det.. Selvtilliten er ikke helt på topp fra før av, og dette hjelper jo ikke.. Hva tenker jenter om dette? Er ikke så lett for dere å vite hvordan nøyaktig håret mitt ser ut, men ville dere foretrukket av fyren heller klippet seg skalla, enn å beholde et tynt hår..? Jeg har ofte noen centimeters lengde på håret på toppen, mens jeg klipper det bak og på sidene ned til 4-5 mm. Da syns jeg det ser ganske OK ut.. Anonymkode: 35ae8...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Det høres fint ut Anonymkode: 71227...0ae
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Det kan være utrolig sexy med hårløse menn. Og med menn med en bustete manke. Jeg går uansett aldri etter håret, men deres sexapell. Anonymkode: aa123...d9a 12
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Vurdert tupe?:) Min onkel brukte det, og jeg ante ikke at han hadde det før han fikk kreft og mistet det lille han hadde igjen av sitt eget hår:P Når det er sagt finnes det mange kjekke skallede menn! Personlig synes jeg det er mye flottere å være skallet enn å lage hentesveis eller noe slikt. Min mann begynte også å miste håret tidlig, men det er jo bare hår. Det er ikke det som avgjør om jeg elsker ham eller ikke. Og ja, han var allerede tynn i håret da jeg møtte ham. Sånn som du beskriver håret ditt akkurat nå høres ut som slik mannen min hadde håret frem til han skinnet seg helt. Han slapp unna med det ganske lenge siden han er blond(er verre om man er mørkhåra), men til slutt ble han lei og tok alt. Må riktignok ha solkrem på hodet om sommeren, men ellers gjør han fint lite:) Anonymkode: dd718...afe 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Det er mye mer sexy med en skallet mann enn en med hårtuster på toppen som så vidt dekker skallen. Men jeg vet ikke helt om jeg forstod din frisyre. Kan du legge ut et bilde av lignende frisyre, eller deg selv med sladdet ansikt? Anonymkode: 6a6c9...3ad 23
Polly Ester Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Det er mange år siden jeg har vært jente, men svarer allikevel, jeg... Jeg syns ikke hår eller ikkehår har noe å si, så lenge det ikke er hentehår. Det er helt greit med både tynt hår og skallet. 6
saltyliquorice Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 Veit ikke hvor tynt håret ditt er, men jeg skulle jeg ha valgt mellom en skallet mann og en med supertynt hår hadde jeg nok valgt han som var skallet (hvis jeg baserte det på utseendet alene) 12
Gjest Mythic Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 Jeg synes det er bedre å rake av alt enn å tviholde på noen usle hårstrå på toppen. Det ser krampaktig ut. Om mannen har hår eller ikke, spiller ingen rolle for meg, det er helheten som teller.
rebella81 Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 (endret) Jeg liker veldig godt menn som er skinna. Det er råsexy med lite hår på hodet, synes det er så maskulint. Og med tredagers skjeggvekst i tillegg blir det ikke bedre 😀 Og, jeg synes det er bedre å fjerne alt håret på hodet enn å holde på noen tynne fjoner.... Endret 27. mars 2016 av rebella81 14
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Er en del år siden jeg var jente også, men svarer gjerne Tynt hår/hentesveis er definitivt verre enn å være skinna. Masse skinna menn som er superbarske, blir bare enda mer maskulint spør du meg. Og som rebella81 skriver over meg; da er det stilig med et velpleid, lite skjegg <3 Anonymkode: 83069...f4e 7
Fiberhusk Skrevet 27. mars 2016 #11 Skrevet 27. mars 2016 Synes at det er finere med helt blank skalle, enn tynt hår. Hadde jeg vært mann selv, så ville jeg ikke tviholdt på håret. Kjente to som gjorde det, fordi de var i et miljø der langt hår var veldig kult. Han ene begynte å farge fjonene sort, da han ble tynn i håret. Anbefales ikke Han andre klippet det da halve håret hadde forsvunnet. Begge hadde vært mye kjekkere uten hår, når det først hadde gått så langt. Men jeg forstår det jo, det gjør jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #12 Skrevet 27. mars 2016 Enig med de andre. Mye heller barbert på hodet enn noen hårstrå. Mange kjekke har tatt konsekvensen av at de mister håret. Bare se i linken her. https://www.google.no/search?q=bald+men&rlz=1C1CHMO_noNO479NO479&espv=2&biw=1093&bih=534&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjw2uzlx-HLAhXsHJoKHTm9Bm0Q_AUIBigB#tbm=isch&q=bald+men+attractive Anonymkode: 32dd5...5a5 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #13 Skrevet 27. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med de andre. Mye heller barbert på hodet enn noen hårstrå. Mange kjekke har tatt konsekvensen av at de mister håret. Bare se i linken her. https://www.google.no/search?q=bald+men&rlz=1C1CHMO_noNO479NO479&espv=2&biw=1093&bih=534&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjw2uzlx-HLAhXsHJoKHTm9Bm0Q_AUIBigB#tbm=isch&q=bald+men+attractive Anonymkode: 32dd5...5a5 Åååh her var det masse snacks Men TS, det var kjempevanskelig å forstå hvordan håret ditt ser ut. Et bilde hadde vært alfa og omega for å kunne gi deg et ærlig og godt svar. Anonymkode: 83069...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #14 Skrevet 27. mars 2016 Jeg elsker menn som er skalla/shavet helt ned på hodet og med tredagersskjegg 😍 syntes ikke det er noe fint med menn som tviholder på de siste fjonene. Sikker på at du ikke kler å shave deg?! Jeg tror uansett at det må være bedre enn alternativet.. Anonymkode: f1020...4e9 2
Ulla Ullsokk Skrevet 27. mars 2016 #15 Skrevet 27. mars 2016 (endret) Det enste som er usexy med tynt/lite hår er når mannen niholder på manken. Hvis du barberer alt blir du bare tøff og stilig! Men hvis du bare har litt tynnere, så kan du komme unna en stund som du gjør, ts! Men i lengden ser det bare dust ut! Og det ser IKKE dust ut med lite hår hvis du barberer! Det handler litt om holdningen også. Det må ikke se ut som du fornekter det! Ta det som en mann, så synes vi du er kul både med og uten hår! Endret 27. mars 2016 av Ulla Ullsokk 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #16 Skrevet 27. mars 2016 Husker at Willis tviholdt på håret lenge (last boyscout), han ble i grunnen kjekkere etter at han begynte å miste håret enn da han hadde full manke.. Gjør det som passer deg best, men hold håret kort og ikke stress med en alt for avansert hentehår-frisyre.. Anonymkode: 82b1e...59a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #17 Skrevet 27. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kar i slutten av 20-åra, og jeg har ganske tynt hår på toppen av skallen. Trass i det, sverger jeg til å beholde håret, og klipper meg aldri skalla. Jeg syns det er stygt og det passer ikke på meg. Derfor klipper jeg meg alltid slik at håret er mye kortere på sidene og bak enn på toppen, for å kompensere litt.. Vet ikke hvordan andre ser på åssen håret ser ut, men jeg føler ikke at jeg ser skallet ut, når jeg har håret på toppen. Men hvis jeg kikker inn i et speil med ryggen til et annet speil og kikker på topplokket, ser det forferdelig tynt ut.. Men det er bare kanskje slik det ser ut i lys, og ikke hvordan folk ser det.. Selvtilliten er ikke helt på topp fra før av, og dette hjelper jo ikke.. Hva tenker jenter om dette? Er ikke så lett for dere å vite hvordan nøyaktig håret mitt ser ut, men ville dere foretrukket av fyren heller klippet seg skalla, enn å beholde et tynt hår..? Jeg har ofte noen centimeters lengde på håret på toppen, mens jeg klipper det bak og på sidene ned til 4-5 mm. Da syns jeg det ser ganske OK ut.. Anonymkode: 35ae8...bd3 Det finnes forskjellge metode for at håret skal begynne å gro igjen, du kan starte hos en helsekost ? noen passer bedre i tynt hår enn andre. Anonymkode: ff46b...f32
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #18 Skrevet 27. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åååh her var det masse snacks Men TS, det var kjempevanskelig å forstå hvordan håret ditt ser ut. Et bilde hadde vært alfa og omega for å kunne gi deg et ærlig og godt svar. Anonymkode: 83069...f4e 3 timer siden, saltyliquorice skrev: Veit ikke hvor tynt håret ditt er, men jeg skulle jeg ha valgt mellom en skallet mann og en med supertynt hår hadde jeg nok valgt han som var skallet (hvis jeg baserte det på utseendet alene) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mye mer sexy med en skallet mann enn en med hårtuster på toppen som så vidt dekker skallen. Men jeg vet ikke helt om jeg forstod din frisyre. Kan du legge ut et bilde av lignende frisyre, eller deg selv med sladdet ansikt? Anonymkode: 6a6c9...3ad Jeg skal se om jeg får det til etterhvert. Men ikke idag. God natt og takk for svar Anonymkode: 35ae8...bd3
Gjest Mythic Skrevet 27. mars 2016 #19 Skrevet 27. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det finnes forskjellge metode for at håret skal begynne å gro igjen, du kan starte hos en helsekost ? noen passer bedre i tynt hår enn andre. Anonymkode: ff46b...f32 Du tror vel ikke på alvor at slike midler fungerer? Hvis de hadde gjort det, hadde det ikke eksistert skallede menn, det forstår du vel. Det blir like dumt som å tro at slankepiller virker. Og jeg er helt uenig i at noen kler tynt hår. Enten skinnet eller full manke. Fjoner er ikke fint.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #20 Skrevet 27. mars 2016 Finnes mange kjekke folk som er skallet da. Bruce Willis, for eksempel. Anonymkode: adcb9...00e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå