Gå til innhold

Møtes via Tinder for to år siden - ta kontakt nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg trenger deres råd. For to år siden gikk jeg inn på Tinder for første gang. Det var ganske rett etter at jeg hadde blitt dumpa, så tok det ikke så seriøst. Eller jeg skjønte etter hvert at jeg ikke var klar. Jeg fikk fort kontakt med en fyr som jeg var på to-tre dates med. En veldig hyggelig fyr som jeg hadde det artig med. Fordi det var så nylig etter bruddet, klarte jeg ikke helt å se han i riktig lys tror jeg. Jeg sammenlignet ham med eksen, og det ble bare feil. Anyhow, jeg har tenkt mye på han i ettertid. Veldig mye. Fordi jeg har bodd på et annet sted (2 timer unna), har jeg ikke helt gått inn for det, men nå har jeg flyttet tilbake til samme by og kjenner jeg modigere... tror jeg. Kan jeg sende en melding på Face og spørre om han vil ta en kaffe med meg? Har noen andre gjort det? 

Anonymkode: 0c577...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han fortsatt singel da?
Hvis ja, kjør på. Det værste du kan få tilbake er et nei :)

AnonymBruker
Skrevet

hadde jeg vært han så tviler jeg på at jeg hadde giddet å møte deg igjen. da skulle jeg hvertfall hatt en god forklaring på hvorfor du ikke har holdt kontakt/tatt kontakt tidligere. 

Anonymkode: 48405...fbb

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg du kan gjøre. Hvis du møter han kan du bare si det som det er, at du ikke var helt ferdig med eksen den gangen.

Anonymkode: 87af0...e69

Skrevet

Ja det kan du gjøre! Om han er opptatt så får du nok høre det når han svarer! :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Ok, nå har jeg sendt melding. Dette er litt skummelt, kjenner jeg! Hvor mange dager skal jeg gi ham før jeg sender tekstmelding? Er litt flaut hvis han ser den flere uker senere da?! 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her:

Ok, nå har jeg sendt melding. Dette er litt skummelt, kjenner jeg! Hvor mange dager skal jeg gi ham før jeg sender tekstmelding? Er litt flaut hvis han ser den flere uker senere da?! 

Hæ? Du skriver at du har sendt melding. Hvorfor skal du sende en ny hvis han ikke svarer?

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Du skriver at du har sendt melding. Hvorfor skal du sende en ny hvis han ikke svarer?

TS her: Skrev melding på Facebook. Det var kanskje litt dumt det? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her: Skrev melding på Facebook. Det var kanskje litt dumt det? 

Hvorfor skulle det være dumt? Synes det var bra du sendte melding. Jeg burde nok holdt meg unna dating når jeg var i kjærlighetssorgfasen og kastet nok bort et par muligheter der dessverre. Håper han svarer deg og dere finner tonen igjen😊

Anonymkode: bd7a0...e6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...