Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg hadde en SA i november (etter uplanlagt graviditet) går det ikke ut av hodet mitt at jeg vil bli gravid igjen! men samboeren sier at han vil vente litt men vi bruker ikke prevensjon og jeg håper hver måned at det skal gå selvom han hopper av i svingen. Jeg tenker ikke på noe annet en at jeg vil bli gravid! Jeg lurer ikke mannen vi er bare litt uenige om akkurat når.. Jeg er bare helt besatt av det og det går ikke over! 

Anonymkode: 4227b...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles "våryr" eller "kvitredilla".

Anonymkode: 79102...a6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om dere ikke bruker prevensjon, så kan han vel ikke være uenig med deg? Eller tror han VIRKELIG at det er prevensjon nok å trekke seg ut?

Anonymkode: a1e75...d5b

• Liker 2
Skrevet

Du burde vel kanskje snakke med mannen din om det ;) så slipper han å hoppe av i svingen... Lykke til :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke sunt ut. Synes du skal vente et år eller to og roe deg ned litt. Hvil eog fokusere på andre ting. Jeg ventet faktisk 17 år fra den ene aborten til jeg ble gravid igjen. Godt å bruke årene til å tenke på noe annet.

Anonymkode: 38a5b...9a9

Gjest L´issi
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke sunt ut. Synes du skal vente et år eller to og roe deg ned litt. Hvil eog fokusere på andre ting. Jeg ventet faktisk 17 år fra den ene aborten til jeg ble gravid igjen. Godt å bruke årene til å tenke på noe annet.

Anonymkode: 38a5b...9a9

17 år? Da regner jeg med du var rimelig ung når du først ble gravid og tok abort? 
At det funket for deg å vente så lenge, betyr ikke at det funker for andre. I allefall ikke når ønsket er så sterkt! 

TS, jeg skjønner deg veldig veldig godt. Jeg var også "besatt" av det, og vi holdt på på samme måte som dere.. Innstillingen til samboeren var "det skjer når det skjer".. og først når jeg klarte å legge "babylysten" litt til siden, slappe av og nyte DA ble jeg gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...