Gå til innhold

Verdens deiligste jente?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hun er tilnærmet perfekt i mine øyne, bortsett at hun er litt for høy for meg med sine 178cm, (og litt for ung.....)

Lange vakre ben med perfekt thigh gap (lårene møtes igjen ved knærne), men ørlite for mye heng på puppene, med tanke på alderen, og at hun ikke har ammet barn. (se bildet over) Hun har nesten ideal målene 90 - 60 - 90 som nesten alle supermodellene de siste 70-80 årene har vært veldig nær. Med sine 89 - 63,5 - 89 har hun et par cm ekstra runt midjen med en vekt på 57 kg, men er allikevel superslank all over.

Perfekt thigh gap viser hun her: http://cdn-jpg.si.com/sites/default/files/images/X158020_TK3_4866-rawMasterwmsm.JPG

Mine favoritter posters på veggen i ungdommen var særlig Raquel Welch 94 - 57 - 90,,, men også Brigitte Bardot 91 - 51 - 89 var flott. (Ja, jeg vet at Marylin Monroe la på seg litt i løpet av karrieren sin, men hun var faktisk super sexy som ung med sine  89 - 56 - 89 på 167cm og 54 kg.) 

Så alle mine lange (5-15 år) forhold, har vært med slike sexy "timeglass nær 90 - 60 - 90" kvinner. Min nåværende kone som har passert 35, og ammet to barn, er fremdeles 88 - 62 - 91 med helt lik figur som Gigi over her, men selvfølgelig ikke med et like ungdommelig vakkert ansikt. 

Bildet er gjort om til link.

-Saraby, mod.

Endret av Saraby
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)
15 timer siden, John Galt skrev:

Hun er tilnærmet perfekt i mine øyne, bortsett at hun er litt for høy for meg med sine 178cm, (og litt for ung.....)

Lange vakre ben med perfekt thigh gap (lårene møtes igjen ved knærne), men ørlite for mye heng på puppene, med tanke på alderen, og at hun ikke har ammet barn. (se bildet over) Hun har nesten ideal målene 90 - 60 - 90 som nesten alle supermodellene de siste 70-80 årene har vært veldig nær. Med sine 89 - 63,5 - 89 har hun et par cm ekstra runt midjen med en vekt på 57 kg, men er allikevel superslank all over.

Perfekt thigh gap viser hun her: http://cdn-jpg.si.com/sites/default/files/images/X158020_TK3_4866-rawMasterwmsm.JPG

Mine favoritter posters på veggen i ungdommen var særlig Raquel Welch 94 - 57 - 90,,, men også Brigitte Bardot 91 - 51 - 89 var flott. (Ja, jeg vet at Marylin Monroe la på seg litt i løpet av karrieren sin, men hun var faktisk super sexy som ung med sine  89 - 56 - 89 på 167cm og 54 kg.) 

Så alle mine lange (5-15 år) forhold, har vært med slike sexy "timeglass nær 90 - 60 - 90" kvinner. Min nåværende kone som har passert 35, og ammet to barn, er fremdeles 88 - 62 - 91 med helt lik figur som Gigi over her, men selvfølgelig ikke med et like ungdommelig vakkert ansikt. 

-Saraby,mod.

Ja hun er godt trent det skal hun ja. Men er du klar over for mye som er fiksa på ett slikt bilde? Lys,vinkler, innstillinger på kamera sminke og til og med fotoshopa?

Alle kan se bra ut da.

Anonymkode: 019a4...26c

Endret av Saraby
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og svar til dette.

-Saraby, mod.

Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett.

-Saraby, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er helt fantastisk vakker..søsteren derimot har fikset på seg.

Anonymkode: 6fff6...58d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg vil synes Gigi Hadid ser enda bedre ut om ti år, når hun ser litt mer voksen/kvinnelig ut i ansiktet.

Anonymkode: e46d1...922

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er vakker, har vært mye i Oslo og har ikke sett en eneste vestkantjente som dere kaller det, som er penere enn den damen der. Hvis hun er vanlig søt, og penerer om 10 år osv osv osv så lurer jeg veldig på hva dere mener er vakkert, og hvordan dere ser ut...........

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og svar til dette.

-Saraby,mod.

AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke greia. Overhode ikke pene trekk i ansiktet. 

Anonymkode: cc4c3...753

• Liker 1
Skrevet
Den 26.3.2016 at 19.08, AnonymBruker skrev:

Gigi Hadid

Anonymkode: 17cfe...d54

Dette er det vel ikke noe fasitsvar på? Skjønnhet er vel subjektivt?

Jeg vet ikke hvem denne Gigi Hadid er, men etter bildene å bedømme så er hun ikke min type.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hun har ansikttypen til Fergie. Også har hun noe Britney Spears over seg. Trøtte øyne. Hele dama ser henslengt og tung ut. Vet det er stygg beskrivelse, men det er bare ikke min smak. :) Hun er feminin, men samtidig for maskulin. Jeg liker Natalie Portman, Audrey Hepburn, den typen.. Så smaken min er nok helt på andre kanten.

Anonymkode: f2723...d4c

• Liker 2
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Aldri skjønt greia med henne. Ja, hun er pen, men skjønner ikke hvorfor hun får SÅ mye oppmerksomhet og media plass. Det er jo ofte sånt som skjer med de som kommer fra rike og velstående familier. På lik linje som Kardashian og Jenner jentene. Tviler på hun hadde blitt så stor hvis hun ikke var datteren til David Foster. 

Anonymkode: b935a...699

• Liker 2
Skrevet
På 31.3.2016 den 11.13, John Galt skrev:

-Saraby, mod.

Uforståelig hvordan anre mennesker kan tilegne verdi på mål, som om det betyr noe. Deretter kritisere noe man mener ikke holder helt. Så tilegner man menenske kun etter verdi kun utseendemessig.

Det er kvalmt, lite reflektert men gjenspeiler vel den falske verden vi lever i.

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uforståelig hvordan anre mennesker kan tilegne verdi på mål, som om det betyr noe. Deretter kritisere noe man mener ikke holder helt. Så tilegner man menenske kun etter verdi kun utseendemessig.

Det er kvalmt, lite reflektert men gjenspeiler vel den falske verden vi lever i.

Jeg skjønner godt at menn liker vakre damer og sexy kropper, men innlegget til han du siterte ga meg angst. Tenk så stressende å være sammen en slik fyr som tenker så klinisk om kropp og attraktivet 😟 må man gjemme seg i dagene før mens når man går opp 2 kg, eller regne med å bli forlatt om man blir syk og ikke får trent? Huff, burde stå en advarsel i panna på folk :P 

Anonymkode: 1e3c2...205

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri skjønt greia med henne. Ja, hun er pen, men skjønner ikke hvorfor hun får SÅ mye oppmerksomhet og media plass. Det er jo ofte sånt som skjer med de som kommer fra rike og velstående familier. På lik linje som Kardashian og Jenner jentene. Tviler på hun hadde blitt så stor hvis hun ikke var datteren til David Foster. 

Hun er ikke datteren til David Foster. Hun var stedatteren hans et Hollywood-minutt. Gigi og hennes søsken er barn av Marokkanske Mohammad Hadid og hans eks-kone Nederlandske Yolanda Foster (husker ikke om hun har endret etternavn nå som hun skilles fra David Foster). Jepp, jeg har sett Real Housewives of BH :rodme: Gigi´s far er steinrik, rikere enn David Foster. Sikkert ikke like kjent da.

Anyways; Gigi er nydelig, det er søsknene hennes også. Syns også Kardashians og Jenners er nydelige, og en hel haug andre mennesker er nydelige også. Egentlig er det mange nydelige folk der ute. Noen syns sikkert jeg er nydelig og :laugh: Point being: smaken er individuell :) Det sitter likevel langt inne å kalle noen stygg.

Skrevet
7 minutter siden, canacas skrev:

Hun er ikke datteren til David Foster. Hun var stedatteren hans et Hollywood-minutt. Gigi og hennes søsken er barn av Marokkanske Mohammad Hadid og hans eks-kone Nederlandske Yolanda Foster (husker ikke om hun har endret etternavn nå som hun skilles fra David Foster). Jepp, jeg har sett Real Housewives of BH :rodme: Gigi´s far er steinrik, rikere enn David Foster. Sikkert ikke like kjent da.

Anyways; Gigi er nydelig, det er søsknene hennes også. Syns også Kardashians og Jenners er nydelige, og en hel haug andre mennesker er nydelige også. Egentlig er det mange nydelige folk der ute. Noen syns sikkert jeg er nydelig og :laugh: Point being: smaken er individuell :) Det sitter likevel langt inne å kalle noen stygg.

Poenget var egentlig bare at hun hadde ikke vært så kjent og sikkert ikke fått jobbe som modell en gang hadde det ikke vært for familien hun kommer fra. Jeg synes hun er pen, men likevel ikke helt skjønt greia med henne. Jeg ser jenter på byen som er minst like pene eller penere  stygg er hun hvert fall ikke. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poenget var egentlig bare at hun hadde ikke vært så kjent og sikkert ikke fått jobbe som modell en gang hadde det ikke vært for familien hun kommer fra. Jeg synes hun er pen, men likevel ikke helt skjønt greia med henne. Jeg ser jenter på byen som er minst like pene eller penere  stygg er hun hvert fall ikke. 

Vil tippe at moren hennes, som også var modell, har hatt en del å si. Gigi begynte som modell tidlig, moren hennes mente det var viktig fordi modeller går ut på dato. Så et lite press hjemmefra har det nok vært. Det hjelper definitivt å slekte på noen!

Skrevet

Obsessed much? 🙊

Anonymkode: 665ff...190

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
På 13. november 2016 den 10.43, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner godt at menn liker vakre damer og sexy kropper, men innlegget til han du siterte ga meg angst. Tenk så stressende å være sammen en slik fyr som tenker så klinisk om kropp og attraktivet 😟 må man gjemme seg i dagene før mens når man går opp 2 kg, eller regne med å bli forlatt om man blir syk og ikke får trent? Huff, burde stå en advarsel i panna på folk :P 

Anonymkode: 1e3c2...205

Om en er mann, diskuterer en da ikke slikt, eller setter noen form for krav til sin kvinnelige partner. Jeg kunne fra min ungdom av, alltid velge å vrake blant de aller "deiligste" jentene. Når tiden ble moden for lengre forhold visste jeg godt hva som kjennetegner disse kvinnene som holder seg nesten evig slanke og vakre. Og valgte alltid inteligente og ambisiøse kvinner, som i tillegg hadde disse "skjønnhets genene" medfødt fra naturens side. Alle av mine X-er har senere holdt seg like slanke og vakre (dog med en viss patina) gjennom flere fødsler og tiår,,, uten å måtte trene eller stresse med dietter osv...

Kunne ikke falle meg inn å forsøke å "presse" min samlivspartner og beste venn til noe som helst her i livet. Mye enklere å velge en kvinne som har speil, og vet å passe på seg selv, uten noen innblanding fra min side. Vakre og selvsikre kvinner som kan kommentere en annen forbipasserende vakker kvinne, like naturlig, som om det hadde vært en fullblods veddeløpshest eller en super sportsbil. WOW,,, hun der var virkelig "sexy" 

Jeg har vært heldig slik sett, når jeg ser meg tilbake etter nesten 65 år-----  jeg har hverken penger eller utseende på min side, men har allikevel, nesten alltid hatt gleden av å ha en fantastisk kvinne ved min side. Som nevnt i mitt innlegg over, min nåværende nesten 30 år yngre kone, med to fødsler bak seg, har en kropp med nesten samme mål, like stram og flott som denne nydelige Gigi jenta over her. 

Skrevet
På Thursday, March 31, 2016 den 20.13, John Galt skrev:

-Saraby, mod.

Hun er flott. Men hun er ikke litt for ung for deg. Du skriver du er 65 så hun er alt for ung for deg. 

Jeg er 46 år og kvinne. Menn under 35 er for ung for meg.

Anonymkode: e93ba...e15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...