AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Jeg har noen visninger i morgen og det haster veldig å få en ny lielighet i boks. Konkurransen er så stor her i Oslo og jeg er litt uerfaren når det gjelder å gå på visniger. Er det osm et intervju - at man skal vise masse interesse for leiligheten? Stille mange spørsmål? Hvilken tips og råd har du ellers? Anonymkode: 274ab...e00
ajarRun Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 For å leie eller kjøpe? Hvis du skal leie bør du være ren, ikke lukte røyk, ikke lukte sprit og virke moderat interessert i leiligheten. Jeg gikk rundt om kring, stilte et par spørsmål (hvordan fungerer varmtvannet og er det parkeringsplass?), og de stilte meg et par spørsmål. Brukte sikkert ikke mer enn 10-15 minutter.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Leie eller eie? Anonymkode: 5fc6b...325 Leie Anonymkode: 274ab...e00
stan Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Lag en liten "CV" og gi til utleier. La den inneholde, litt om hvem du er, hvorfor du vil leie i området, jobb og økonomisk situasjon. Tidligere leieforhold og eventuelle referanser. Da skiller du deg ut. Men vær oppmerksom på at huseier mest sannsynligvis kommer til å google deg, og sjekke ut om det viktigste stemmer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå