Gjest laaaaaa Skrevet 21. oktober 2004 #1 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei jeg har sluttet på p-pillen for ca 2mnd siden. Grunnen til det var at jeg og min mann skal prøve å bli gravide.. og vi har for alvor startet prøvingen nå. Har merket at jeg har fått utrolig mye mer uren hud/kviser nå den siste tiden.. kan det ha noe sammenheng med p-pille slutten? Noen som vet? Vil det ta tid før pillene er "ute av" kroppen og jeg kan bli gravid? Takk hvis noen kan svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. oktober 2004 #2 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du kan bli gravid med en gang du slutter på pillene, i og med at en pille virker i 24, maksimalt 36 timer. Jeg hadde uren hud for noen år siden og begynte på yasmin, og siden har jeg ikke hatt problemer med huden. kan godt hende at pillene holdt hudproblemene dine i sjakk og at de kommer tilbake ved p-pille-slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laaaaa Skrevet 21. oktober 2004 #3 Del Skrevet 21. oktober 2004 Var for øvrig Yasmin p-piller jeg gikk på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. oktober 2004 #4 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ja, da kan det godt være at det var pillene som holdt kvisene tilbake. eller så kan det være tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå