Gå til innhold

Nettdating og meldinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til de kvinnelige brukerne her inne, hva liker dere at menn starter meldinger med når de tar kontakt og generelt på de første meldingene?

Anonymkode: 301ef...37d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant det er skrevet noe i profilen - skriv noe som viser at du faktisk har lest profilen. Kommenter noe du liker eller finner interessant. Still spørsmål ved det.

Ellers pleier et hei som en start fungere om hun finner deg attraktiv/interessant uansett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Moonwalker skrev:

Så sant det er skrevet noe i profilen - skriv noe som viser at du faktisk har lest profilen. Kommenter noe du liker eller finner interessant. Still spørsmål ved det.

Ellers pleier et hei som en start fungere om hun finner deg attraktiv/interessant uansett. 

Jeg gjorde det med en og hun da "heihei" og jeg spurte hva hun gjør på. Er det feil rekkefølge å spørre?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det med en og hun da "heihei" og jeg spurte hva hun gjør på. Er det feil rekkefølge å spørre?

Det er jo veldig standard, og åpner jo ikke for noe spennende samtale dersom hun eller du ikke driver med noe spesielt som dere kan snakke om.

Prøv å kommentere eller stille spørsmål med saker en genuint finner interessant - da kommer en et stykke (gitt at den andre personen svarer skikkelig). Sleng inn litt humor eller fakta inni der, så skiller en seg raskt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...